ספנסר טוניק בערד 2021: מי הישראלים שיצטלמו קבוצתית בעירום מלא? היכן יצטלמו ומתי.

$(function(){})

ספנסר טוניק חוזר לאזור לים המלח ולמדבר הישראלי. הצלם שהתפרסם בזכות תמונות עירום המוניות, אומנותיות, ביקר זה מכבר בערד ובחר את הלוקיישנים לצילום הבא בו ייקחו חלק 300 ישראלים שלא מתביישים! ספנסר טוניק חדש בים המלח. כל מה שרציתם לדעת.

קרדיט- Andrew Rankin.jpeg

אחרי ים המלח: ספנסר טוניק יצלם את הישראלים באזור ערד. 

ספנסר טוניק הגיע לישראל להפיק צילומי עירום- והפעם לערד. הגעתו, שנעשתה בשיתוף מלא עם משרד התיירות, היא חלק מקמפיין רחב היקף להקמת מוזיאון ים המלח, שתפקידו העלאת המודעות למצבו העגום של המקום הנמוך בעולם.

מי לא זוכר את התמונה המפורסמת שצולמה לפני כעשור בים המלח. מאות ישראלים אזרו אומץ, זרקו את הבושה לים והתיצבו לצילום עירום משותף. אומנותי כמובן. הצילום לווה במספר ישראלים שלא התאפקו והטיסו רחפן מעל אתר הצילומים. 

כעת חוזר טוניק, בין היתר, לקדם את הקמת מוזיאון חדש שעתיד להיבנות בערד. 

מתי ייערכו צילומי העירום של ספנסר טוניק בישראל? 

בצילומים, שעתידים להתרחש בשבוע הבא, הבטיחו את מקומם כ 300 משתתפים שיצטלמו על רקע מדבר יהודה שסובב את ערד. במסיבת עיתונאים שנערכה מוקדם יותר היום אמר טוניק: "שמח לחזור למדינה היחידה במזרח התיכון בה אני יכול ליצור את האמנות שלי".

הצלם המפורסם spencer tunick הגיע לישראל לאחר שצילם מיצגי עירום המוניים במהלך העשורים האחרונים. כך, הוא צילם 7,000 אנשים בתמונה אחת בברצלונה. 2,700 בארה"ב. למעלה מ- 1,700 התרכזו לסדרת צילום בממלכה האנגלית, וכן צילם ספנסר 1,490 נשים וגברים עירומים בצרפת, כמו גם לצילומים במקסיקו סיטי, בהרי האלפים, וינה והפעם הגיע תורה של ערד.

ספנסר טוניק חוזר לים המלח והוא מודאג ממצבו

במסיבת העיתונאים דיבר טוניק על מצבו של ים המלח ואמר:" עצוב לראות שים המלח הולך ונעלם כל יום. המוזיאון זה פרויקט חשוב מאין כמותו ואני שמח לקחת חלק בדבר העצום הזה."

היכן מתקיימים הצילומים של ספנסר טוניק בערד 2021? 

על מנת להפיק צילום איכותי, התקיימו סיורים לבחירת הלוקיישן על פי קריטריונים של מגוון זוויות צילום, כיווני אור ואפשרויות הצללה. אם כי איננו יכולים לספר על מיקום וזמן הצילום היות והם נשמרים בסוד על מנת לשמור על כבודם של המצטלמים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה