סרטים חדשים בקולנוע אוקטובר נובמבר 2022 מה מומלץ לראות ?

$(function(){setImageBanner('6b74bec8-fb3d-4400-b330-578190fa3835','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

מה עושים הערב ? סרטים חדשים בקולנוע תמיד היו הבילוי המועדף על הישראלים. בתי הקולנוע באזור נס ציונה, רחובות וראשון לציון מציעים שלל סרטים חדשים, מבצעים 1+1 לסרט עם קוד קופון של כרטיס אשראי ועכשיו לרשימת סרטים חדשים ומומלצים.

סרטים חדשים בקולנוע סרטים חדשים בקולנוע אוקטובר נובמבר 2022 מה מומלץ לראות ?  

מבול של סרטים חדשים לפני החגים. יש לכם זמן פנוי? הורידו קופון 1+1 לסרט וגשו לצפות מאחד הסרטים המומלצים בבתי הקולנוע. מה עוד עולה החודש למסכים שלנו? בחורים טובים עם  מאור שוויצר, עמית רהב, ליאנה עיון סרט על שידוכים במגזר החרדי. יאללה יוצאים לדרך או יותר נכון יוצאים לקולנוע. 

לוחמת The Woman King 'לוחמת' הוא סיפורה המדהים של אגוג'י

יחידה של נשים לוחמות אשר הגנו על הממלכה האפריקאית דהומיי במאה ה-19 באמצעות כישורים ואומץ שלא נראו כדוגמתם. בהשראת אירועים אמיתיים, הסרט עוקב אחר המסע האפי והמרגש של הגנרלית נאניסקה (בגילומה של השחקנית זוכת האוסקר ויולה דיוויס) בעודה מאמנת דור חדש של לוחמות ומכינה אותן לקרב נגד אויב הנחוש להשמיד את אורח חייהן. ישנם דברים ששווה להילחם עבורם.

ראביט גיבור של כולם עברית Rabbit Academy סרטים חדשים 2022 


קומדיית אנימציה והרפתקאות לכל המשפחה, המלווה את מקס, שהגשים את שאיפת חייו הגדולה ביותר: להיות הארנב העירוני הראשון, שנבחר לכיתת האומן היוקרתית באקדמיה לארנבים. הוא וחבריו מחפשים את כוח העל הייחודי שלהם, כדי להגן על ביצת הזהב הקסומה, שמשמשת מקור הכוח והחיבה לארנבים בכל העולם. יום אחד, הבלתי אפשרי קורה – ביצת הזהב הופכת ל... שחורה! ומעמדם של הארנבים האהובים נמצא בסכנה. מאחורי המזימה עומד ליאו, מנהיג כנופיית השועלים, ומקס חייב להציל את המצב.

כל מה שאני יכולה עם אניה בוקשטיין שסרט ישראלי חדש 2022


עולמה המתוקתק של תובעת תל אביבית צעירה ועצמאית, מתערער בעקבות עבודתה על תיק עבירות מין .באופן לא צפוי ,היא מתאהבת בסניגור גרוש ואב לילדים - גבר מלא באנרגיית חיים וחופש ואבא מסור, שמעמיד בסימן שאלה את שאיפתה לעצמאות מוחלטת ,הרצון להימנע מתלות בבן זוג או ילדים, וההתמודדות עם המשפחה הרוסית החמה והלוחצת. הסרט דובר עברית עם כתוביות ברוסית.

צפו בוודיאו סרט ישראלי חדש מומלץ בבתי הקולנוע כל מה שאני יכולה עם מוני מ ושנוב ומגי אזרזר

שובר הקופות של קיץ 2022  עולם היורה עולם חדש Jurassic World: Dominion

תבואו רעניים כי מדובר בשעתיים וחצי של אקשן. סדרת סרטי הדינוזאורים מתחלקת לשני ז'ארנים. פארק היורה ועולם היורה. כעת הפרק השלישי והאחרון בסדרת עולם היורה. עם כריס פראט לצד כוכבי טרילוגיית פארק היורה המקורי: סאם ניל, לורה דרן וג'ף גולדבלום שחוזרים לתפקידיהם האייקונים מפארק היורה, הסרט הראשון משנת 1992. זוכרים באיזה קולנוע ראיתם אותו ?  

במאי: קולין טרוורו | שחקנים: כריס פראט, סאם ניל, לורה דרן, ג'ף גולדבלום | 2022

המיניונים 2: עלייתו של גרו אנגלית Minions: Rise Of Gru


בסרט החדש בסדרת המיניונים יסופר לראשונה כיצד פגשו היצורים הצהובים את מי שיהפוך לבוס שלהם: גרו (מסדרת "גנוב על הירח"). גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה – גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה עליו מטרה. יחד עם קווין, סטיוארט, בוב ואוטו, גרו והמיניונים יבנו את המאורה הראשונה שלהם, יתנסו בכלי מלחמה בלתי אפשריים, ויתחילו הרפתקה סודית שרק תלך ותסתבך.

חומוס Full טריילר סרט ישראלי עם  קרן מור, יניב ביטון, מנשה נוי, צחי גראד 

מה קורה כשסוחרי נשק חרדים, מגדלי פרחים הומואים, מבריחים ערבים, גנגסטרים סלוניקאים והמבוקש מספר 1 בעולם, עומדים בדרכה של עולה חדשה מצרפת בדרכה להתחתן עם אהוב ליבה ההייטקיסט? קומדיית פשע ישראלית מטורפת שבה אף אחד לא רוצה לצאת פראייר, אבל כולם הולכים לשלם ביוקר!
שחקנים: קרן מור, מנשה נוי, יניב ביטון, צחי גראד, מוני מושונוב, תאמר נפאר, ג'לאל מסראווה, מיכאל מושונוב, אלכסה לרנר, דיאנה גולבי, רונן דוידוב, ראסאן עבאס.

  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה