סרטים חדשים 2021 נטפליקס ישראל רשימת המלצות 

$(function(){setImageBanner('cc1d189a-79f0-4b75-9937-fed60c13c8ad','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

סרטים חדשים 2021 לצפייה ישירה המלצות! 3 סרטי וידאו בעמוד זה! בתי הקולנוע סגורים אבל תעשיית הסרטים העולמית ממשיכה להנפיק סרטים חדשים לצפייה ישירה. הפעם נציג לכם את הסרטים החדשים והמומלצים של נטפליקס שבחלקם ניתן לצפות חינם באמצעות הקישור הסודי. קבלו את רשימת הסרטים המומלצים של נטפליקס ל2021.

שטח קרב לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה 
מדע בדיוני ופנטזיה
מאקי דמסון המוכר לנו מ"פחמן משודרג" ו"קפטן אמריקה"יוצא לקרב על העולם ו.....לא נגלה לכם כי זה ספוילר. אבל אנחנו כן יכולים לספר שבעוד זמן מה, ממש בעתיד הקרוב, טייס מטוס ללא טייס, או מפעיל רחפנים, שנשלח לאזור מלחמה נאלץ לשתף פעולה עם קצין אנדרואיד סודי ביותר כדי לעצור מתקפה גרעינית. איך זה מסתיים? תצפו בנטפליקס. יחד עם אידריס,אמילי ביצ'ם. 
כמעט שעתיים של מותחן מעולה. גם שלא חובב סרטי מדע בדיוני ייהנה מכל רגע. 

קחו נשימה וצפו איך העולם ניצול ולא יצטרך להתחיל מבראשית, ואולי חבל שלא 


אי האשליות לצפייה ישירה מומלץ השבוע בנטפליקס ישראל 
מדע בדיוני ופנטזיה
בשנות השבעים הייתה סדרה מעולה בשם "האי". אותה הגברת בשינוי האדרת חוזרת כעת בסרט מומלץ בנטפליקס. בעליו של אתר נופש מסתורי מבטיח להגשים את הפנטזיות של אורחיו. כשהן מתגשמות, האורחים מגלים שהם לכודים בסיוט, ולא ברור איך ייצאו ממנו. בניגוד לסדרה שבה כל הפרק ארך כ30 דקות בה הכל חזר אל מקומו בשלום, כאן זה קצת אחרת. 
מככבים מייקל פניה המוכר לנו מהסרט "מיליון דולר בייבי" ומסדרת המתח "נרקוס מקסיקו" ובתור הפנים היפות-מגי קיו,לוסי הייל.

צפו בווידאו אי האשליות תרגום עברית מובנה 


דרקולה ההתחלה הסקט החדש און ליין תרגום עברית מובנה  
פעולה, מדע בדיוני ופנטזיה
עוד גרסה קולנועית המתארת את דרקולה. הרומנים מייחסים את הדמות המיתולגית לנסיך אכזר הנקרא ולד המשפד. אבל כאן מדובר על נסיך לוחם מימי הביניים שמחוסר ברירה הופך לערפד כדי לסכל את פלישתם של חיילים עותמאנים לארצו. 
זו לא הפעם הראשונה שכוכב הסרט לוק אוונס הוולשי מציל את העולם. בסרט מפלתו של סמאוג, טרילוגיית ההוביט, הוא גלם את דמותו הכובשת של בארד הקשת מאנשי עיר המים אסגארות', שמסייע להביס את הדרקון סמאוג ויורה בו החץ השחור היחיד. 

בתפקיד היפה  רה גיידון שגם לה יש נסיון בתחום הערפדים ( רק בקולנוע ) מהסרט ערפדים נגד הברונקס של שנת 2020. 

צפו בווידאו דרקולה נטפליקס צפייה ישירה באתר הסרט המלא 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה