הקרנת סרט הדוקו "המחיר האמיתי" בקרוב באולם בימת הנוער ברחובות

$(function(){})

זה נראה מגניב וכייפי לרכוש בגדים ומותגים במחיר נמוך. אבל מי באמת משלם את המחיר? הסרט "המחיר האמיתי" חושף את התעשייה שמאחורי תרבות הצריכה. מי תופר את הבגדים הזולים שאנחנו רוכשים באתרי הקניות ומציג את המחיר הכבד שמשלמים ילדים העובדים במתפרות בעולם השלישי, והמחיר הסביבתי הכבד שכולנו משלמים.
***
להזמנת כרטיסים טלפונית: 08-9232200

הקרנת סרט הדוקו "המחיר האמיתי" בקרוב באולם בימת הנוער ברחובות

על תעשיית האופנה, רכישת בגדים במחירים זולים, לצד המחיר הכבד שמשלמים ילדים העובדים במתפרות בעולם השלישי, והמחיר הסביבתי הכבד שכולנו משלמים. "אחרי הסרט כבר לא תמהרו להזמין בגדים בלחיצת כפתור"
כך מציינת חבר מועצת העיר רחובות, איטל בציר אלשיך. 

ב-26 ביוני מוצ"ש, 21:15, יוקרן סרט הדוקו המטלטל: "המחיר האמיתי" The True Cost. סרט תיעודי העוסק במחיר הכבד שמשלמת החברה והסביבה על צריכת אופנה והתעשייה שמאחוריה, המהווה כגורם השני בחשיבותו לזיהום הסביבתי. הסרט יוקרן באולם בימת הנוער, מחיר 20 ₪ בלבד כולל הרצאה, שתייה חמה ועוגה (מומלץ להגיע עם כוס רב פעמית).

עוד באתר 

יש לכם דירה ברחובות? הנכס שלכם שווה יותר 

משחקי השף עונה 5: האודישן של ברק שמחי מרחובות  

הסרט מוקרן במסגרת "מועדון דוקו לייף", שמובילה ויזמה ח"מ איטל בציר אלשיך לפני כשנתיים, המציע סרטי דוקו בדגש על סוגיות חברתיות וסביבתיות לצד שיח פתוח והרצאה. הפעם, בתום הקרנת הסרט, יתקיים שיח עם מיטל פלג, חוקרת ומרצה על צריכת אופנה וצדק סביבתי המציינת: "לא תמיד הייתי סביבתנית, רחוק מזה. אם מישהו היה אומר לי לפני 5 שנים שאחתל בחיתול רב פעמיים ואמנע מלהיכנס ל-ZARA הייתי צוחקת לו בפנים ושולחת אותו לחבק עץ. מאז המון מים מזוהמים זרמו בנהרות ועברתי לצד שחוקי מי זיהם את הנהר ומי ייאלץ לשתות את המים המזוהמים".

תקציר הסרט "המחיר האמיתי" : זהו סיפור על הבגדים שאנחנו לובשים, על האנשים שעושים אותם ועל השפעת תעשיית האופנה המהירה והזולה בעולמנו המיוצרות בעיקר במדינות העולם השלישי. המחיר של הבגדים אמנם ירד אך העלויות האנושיות והסביבתיות גדלו לאין שיעור. בסרט ייחשף הקהל לסיפור שלא מסופר על תעשיית האופנה מתוך צילומים במקומות שונים בעולם, משדות הכותנה דרך המתפרות העלובות ועד חנויות המותגים ותצוגות האופנה. זהו סרט מטלטל שלא ישאיר אתכם אדישים.

להזמנת כרטיסים טלפונית: 08-9232200

צפו בווידאו The True Cost Trailer  "המחיר האמיתי" טריילר 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה