סרטים ישראליים 2022: "עולה לראש" סרט ישראלי חדש עם רותם סלע וערן זרחוביץ .

$(function(){})

הקיץ והחופש הגדול כבר ורשימת הסרטים החדשים הולכת ומצטברת. מה רואים השבוע בקולנוע?. "עולה לראש" סרט ישראלי חדש עם רותם סלע וערן זרחוביץ . צפו בווידאו

סרטים ישראליים 2022: "עולה לראש" סרט ישראלי חדש עם רותם סלע וערן זרחוביץ . צפו בווידאו.

אז מה מחכה לנו על מסך הקולנוע בקיץ הקרוב? לא רק הסרט של טום הנקס על אלביס או ארנגול ושודדי האוצר האבוד. גם לקולנוע הישראלי יש ייצוב מכובד עם סרטים מומלצים לצפייה. 

מה זה ערוץ הכיבוד ? 

ערוץ הכיבוד הוא שם הבמה של הרכב בדרנים, תסריטאים וזמרי רגאטון פארודי ישראלי המתחזקים ערוץ יוטיוב בשם זה. חברי

על מה העלילה עולה לראש סרט ישראלי חדש 

"ערוץ הכיבוד", הלא הם שקד פררה, אסטמה דה-לוקו ולידוי, היו הרכב הפופ המצליח בארץ, עד שאמירה אומללה שלהם כנגד הצבא הפכה אותם בן לילה לאויבי המדינה.

אז מה עושים עושים? . בניסיון לשקם את שמם, שלושת הכוכבים הכי מפונקים במדינה מתגייסים ללהקת היח"צ - להקה צבאית שמטרתה לעלות את הפופולריות של צה"ל. 

זה לא הולך להיות קל. מי המפקדת של הלהקה? שרונה אותה מגלמת רותם סלע. אבל היא לא לבד. לצידה מפקד גם ירמי אותו מגלם ערן זרחוביץ'.

העלילה מסתבכת כאשר הם רחוקים מהבית, מהמעריצים ומהנרגילה האהובה עליהם, מתחים ישנים צצים ומאיימים לפרק את הלהקה. לראשונה מאז הכירו בגיל 4 בגן "רד-בול", השלושה מתפצלים. האם הם ימצאו את עצמם או אחד את השני? האם הם יבחרו בחברות אמת או באור הזרקורים? והאם קשה יש רק בלחם? כל התשובות ב"עולה לראש", הסרט הקורע של קיץ 2022 בקולנוע. 

רשימת שחקנים ובמאי 

רותם קפלינסקי

עומר ריבק

דור מוסקל

רותם סלע

עלמה זק

צפו בווידאו לקראת שידור עולה לראש סרט ישראלי חדש לצפייה בבתי הקולנוע 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה