עלומים פרק 1 לצפייה ישירה : תמיד צריך לתת את הכאפה הראשונה

$(function(){})

נכון שהיא מזכירה את "בני אור", אבל עלומים פרק 1 לצפייה ישירה : תמיד צריך לתת את הכאפה הראשונה היא סדרה מעולה בזכות עצמה. כל מה שצריך לדעת על הסדרה החדשה של ערוץ כאן.

על מה הסדרה החדשה עלומים לצפייה ישירה פרקים מלאים 

כאן 11 מביאה סדרה ישראלית חדשה מומלצת. בפרק הראשון הנקרא תמיד צריך לתת את הכאפה הראשונה: חברות נערים בבית ספר לנוער בסיכון הם החשודים המיידים באונס נערה. מפקד המשטרה בעיר נחוש לגלות מי מהם עשה זאת, חרף העובדה שאשתו היא המחנכת המסורה שלהם ומאמינה בחפותם. הצופה שאיתי העירה שזה קצת הזכיר לה את התתחלה של בלקספייס בערוץ 13. 

ביקורת עלומים- עוד סדרה על פרירפיה, על כמעט ועל המרחק הבלתי נתפס בין גוש דן ליתר חלקי ישראל. על האנשים שרחוקים מהעין ואולי מכל לב. מומלץ לצפות בפרקין מלאים עלילה ערוץ ראשון. 

רשימת שחקנים עלומים ערוץ 11 

יהודה לוי בתפקיד יניב טל, שני כהן מארץ נהדרת, יניב ביטון גם הוא מאותה תכנית וגם מ- "מותק בול באמצע", אופק פסח, אמיר טסלר, בן סולטן, רונה לי שמעון, רוית יעקב, אביב בוכלר, יניב אלמנך, ריאד סלימאן, עמית זיתון, רוני אוחנה, נבו קמחי, עילאי דאבול.

מעגלים נסגרים- יהודה לוי שחק את עופר מקסימוב בסדרה מעילה ב-yes. שני כהן שחקה שפ בתפקיד אשתו- יפה מקסימוב. היא משחקת גם בארץ נהדרת שם מגלם יניה כהן את  העיתונאי אבישי בן-חיים, את אריה דרעי, את הפרופסור ירון זליכה ואת יולי אדלשטיין.

הטלויזיה עוברת לפריפריה של ישראל 

בשנה האחרונה עלו ויעלו מספר סדרות ישראליות שכולן מתרחשות בפריפריה של ישראל או עוסקות בה באופן ישיר. האם סוף סוף, כמעט 25 שנה אחרי זינזאנה, למשהו נפל האסימון שיש חיים מחוץ למדינת תל אביב? ככה זה נראה. 

  • עלומים ערוץ 11 מתרחשת ברובה בבית שמש השסועה
  • בני אור yes - עסקה בנערים מבאר שבע 
  • שעת נעילה הגרועה עסקה בין היתר בפנתרים השחורים, בשולי החברה ובצידי התודעה החברתית. 
  • מחוברים עונה 9, שהייתה מעולה! מרגשת ובעיקר מרתקת התמקדה אומנם בחיי הכוכבים בביצה התל אביבית אבל נתנה לנו מבט חשוב על חיי ההורים שנשארו בערד. 
  • ומי בכל זאת נשאר בתל אביב? עוד סיפור אחד. סרט ישראלי חדש של גורי אלפי ששאף להציג את תל אביב מבעד לעדשת ניו יורק סטייל סקס והעיר הגדולה. זאת מבלי לגרוע מהביקורות הטובות של הסרט אותו ביים גורי אלפי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה