פיטר פן כבש את רחובות בהפקת בימת הנוער רחובות

$(function(){})

הצלחה אדירה למחזמר חנוכה - "פיטר פן" בהפקת בימת הנוער רחובות. אתמול בערב הסתיימה ההצגה האחרונה של מחזמר חנוכה "פיטר פן", מאת ירון כפכפי ונועה ברנר, בבית העם רחובות - היכל התרבות העירוני, לאחר 22 הצגות, במהלכן הופיעו 200 חניכי בימת הנוער בפני 15,000 צופים.

פיטר פן כבש את רחובות בהפקת בימת הנוער רחובות צילום יחצ

הצלחה אדירה למחזמר חנוכה - "פיטר פן" בהפקת בימת הנוער רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית העלו במהלך החנוכה הפקה מרהיבה במחיר שווה לכל כיס - המחזמר "פיטר פן" בביצוע חניכי בימת הנוער רחובות. מדובר במחזמר המיתולוג של ירון כפכפי, שכתב אותו ואת פזמוניו יחד עם נועה ברנר.

המחזמר היווה אלטרנטיבה תרבותית, איכותית וערכית לכל המשפחה, וזכה לתשבחות רבות מצד התושבים אשר הירבו לפרגן בעמודי הפייסבוק העירוניים: "הפקה מהממת, ברמה של כל ההצגות עם הכוכבים שרצות בחוץ, לא פחות מזה", כתבה אחת התושבות, תושבת אחרת היללה "הצגה איכותית מאוד, והילדים עפו כמעט כמו פיטר פן. כל הכבוד למארגנים ולמשתתפים" ועוד כהנה.

עודד אומר תודה 

אירוע מרגש במיוחד נרשם הערב, בהצגה שהתקיימה בשעה 16:00, כאשר השחקן עודד מנשה העניק למחזאי ירון כפכפי תעודת הוקרה וזר פרחים על 30 שנות יצירה, בהן היה אחראי על עשרות מופעים ומחזות זמר ששימחו וריגשו מאות בני נוער וילדים בישראל. בסיום המופע הפתיעו חניכי בימת הנוער את כפכפי עם עוגה ושירי יום הולדת לכבוד יום הולדתו שחל היום.

חניכי בימת הנוער עמלו בחודשים האחרונים בחזרות מרובות ומאומצות על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פעל כל העת המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכלל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה - כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

המחזמר בבימויו של ז'ק זרביב וניהולו המוזיקלי של מוישל'ה יוסף, כשעל הכוראוגרפיה הייתה אמונה רעות טוויג, התפאורה עוצבה בידי שחף ביר, בוגר בימת הנוער בעצמו, התלבושות המרהיבות עוצבו על ידי סבטלנה וישטליוק, האיפור והפאות על ידי בר ברק, על ניהול ההפקה בפועל ניצחה בת-חן קליין, תחת ניהולו של אילן גרזי, מנהל בימת הנוער והיכל התרבות.


רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "תושבי רחובות והסביבה הצביעו ברגליים והוכיחו שוב שהאהבה לתרבות זורמת בעורקיהם. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ולחניכים המופלאים של בימת הנוער, שביצועיהם לא נפלו מהכוכבים הגדולים בארץ"

עודד עמרם, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות: "המחזמר של בימת הנוער הפך לשם דבר ומהווה אבן שואבת לילדים ומשפחות מהעיר ומחוצה לה. אני גאה על הצלחתו הכבירה בשנה זו. יישר כוח לצוות המקצועי של בימת הנוער בהנהלתו של אילן גרזי ובניהולו האומנותי של ז'ק זרביב".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה