פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020: סרטים און ליין בצפייה ישירה ועוד מופעים באינטרנט

$(function(){})

כאשר בתי הקולנוע סגורים מתקיים השנה פסטיבל הקולנוע ירושלים במתוכנת און ליין כאשר הסרטים יוקרנו באתר מיוחד באינטרנט. כבכל שנה צפויים לנו שפע סרטים מעניינים מרחבי העולם. כל הפרטים על פסטיבל הקולנוע הבינלאומי 2020 בירושלים, פסטיבל דוקאביב גליל מעלות תרשיחא ה-12 והפסטיבל היהודי לתרבות עכשווית

פסטיבל הסרטים ירושלים מקור https://jff.org.il/he

אם אין קולנוע נקרין ברשת 

ב10/12/2020 ייפתח בירושלים פסטיבל הקולנוע הבינלאומי 2020 יתקיים במתכונת אונליין. המציאות מחייבת שינוים ובמקום פרמיירות נוצצות ושטיח אדום נצטרך לסמוך על האינטרנט המהיר שיאפשר את הצפייה בסרטים נבחרים. 

סרט הפתיחה סאבלט סימוי איתן פוקס ישראל 

הבמאי של ללכת על המים חוזר עם סרט מקורי בו קולנוען צעיר נזקק לאנרדיות של תל אביב על מנת לחזור לתלם היצירה לאחר טרגדיה משפחית. 

סרט הנעילה מקאן לישראל סיפור(י) אהבה בימוי: עמנואל מורה
קומדיה רומנטית שנונה שהיתה חלק מהבחירה הרשמית של פסטיבל קאן השנה. דפנה, אשה הרה, ממתינה בבית נופש פסטורלי לבן זוגה, שנקרא חזרה לפריז בענייני עבודה. אל המקום מגיע מקסים, בן דודו של בן הזוג, והשניים פוצחים בדיאלוג בענייני הלב.

כמה עולה מנוי לפסטיבל הסרטים בירושלים 2020 

מחיר לחבילת חמישה כרטיסים: 100 ₪ / מחיר לחבילת שמונה כרטיסים: 144 ₪

פסטיבל דוקאביב גליל מעלות תרשיחא ה-12 מגיע אליכם לסלון!

1-5 בדצמבר  אונליין באתר הפסטיבל 

למעלה מ-30 סרטים דוקומנטריים מהארץ ומהעולם יוקרנו במהלך ימי הפסטיבל:

הקרנת בכורה לסרט "אני, גרטה" על גרטה טונברי, הנערה השוודית שהפכה לאייקון המחאה הירוקה, הקרנת בכורה לשלושת פרקי הסדרה "ישראלים שמשנים את העולם" באדיבות yes דוקו, על הגילויים, החיים והתובנות של שלושה מדענים ישראלים צעירים, פורצי דרך במדע העולמי.

טרום-בכורה לסרט "בלושי" על חייו הקצרים והסוערים של ג'ון בלושי, בכורה לסרט "המעגל" על הקומונה האקולוגית הראשונה באסטוניה והיצרים שמאיימים על קיומה, בכורה לסרט "פרעצל מקסיקני" מסע ארכיוני מהפנט בין אמיתות ושקרים ובכורה לסרט "קית' הרינג: אמן רחוב", פורטרט עשיר אשר כולל ראיונות שטרם נשמעו.

הפסטיבל היהודי לתרבות עכשווית בחגיגה מקוונת של מופעים לכל המשפחה ראשון עד חמישי 6-10.12.2020

עשרות אמנים, יוצרים ומוסיקאים ייקחו חלק השנה בחגיגה מקוונת של הפסטיבל היהודי לתרבות עכשווית מבית היוצר של קבוצת התיאטרון הירושלמי. בפסטיבל, שיתקיים זו השנה החמישית בין ה-6.10.12.20, לראשונה באופן מקוון, מוזמנים הצופים להנות ממארג של מופעים איכותיים ממגוון אומנויות הבמה: מוזיקה, תיאטרון, מחול, ביניהם הופעות בכורה ומופעים מיוחדים לילדים ולמבוגרים.

אז אם התגעגעתם לאתנחתא תרבותית, הצגה טובה? אולי מופע מוסיקלי מקפיץ ומהנה או מופע פיוטי? מוזמנים להצטרף ולהנות מחגיגת תרבות מצוינת מהכורסא בסלון מבלי לצאת מהבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה