פרויקט פאוור לצפייה ישירה נטפליקס תרגום עברית

$(function(){setImageBanner('3f64d99c-0526-484a-97b0-a4a042fadb0f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

המלצות על סרטים חדשים 2020 Project Power נטפליקס ישראל עם תרגום עברית מובנה מנסה ליצור חוייה חדשה באמצעות נוסחת גיבורי העל וכמעט מצליח לבלבל אותי

נטפליקס. צילום מסך

גיבורי על חדשים על המסך 

קיץ ‏2020‏ הביא לנטפליקס סרטים שבתקופה גדילה אולי לא היו זוכים להגיע לשולחן הפינה לשיפוטכם. אבל הימים ימי בצורת על המסך. בסרט הזה , ברחובות הציוריים של ניו אורלינס. חייל לשעבר, נערה ושוטר מנסים לגלות מי מפיץ כדור חדש שמעניק לאנשים שנוטלים אותו כוחות-על וכך נולד לנו דור חדש של גיבורי על.

על טובי טיוי שמעתם ?  


אחד האתרים האהובים עלי הוא טובי שירות סטרימינג חינם צפייה ישירה .
באתר ובאפליקציה שלו אפשר לצפות באלפי סרטים של האולפנים המובילים , אלפי סדרות חינם לצפייה ישירה וספרייה ענקית של סרטי דוקו מעולים.

יש ב TUBY גם לא מעט סרטים דלי תקציב אפשר לראות שם בצפייה ישירה חינם. קצת פרסומות פה ושם , אבל אני יכול להעביר שעות עם סרטי דלי תקציב המשודרים שם.
בימים רגילים פרויקט פאוור היה משתלב שם מצוין .

Project Power נטפליקס סרט קית שעושה את העבודה 

הסרט כבר על המסך עם השחקנים הראשיים ג'וזף גורדון-לוויט , ג'יימי פוקס ורודריגו סנטורו. אז על מה הסרט החדש בנטפליקס פרויקט פאוור לצפייה ישירה . 

ברחובות ניו אורלינס , שבה כל תייר יכול לקנות כרטיס לסיור וודו ורוחות כמו בפראג , יש שמועה חזקה ועדויות אודות גלולה חדשה ומסתורית שמאפשרת לפתח עוצמות על ייחודיות ולהפוך כל אחד לגיבור על. אבל יש מלכוד.

 אבל - היא מילת המפתח בסרט הזה .

לצד ההבטחה להיות גיבור על יכול להיות שתהפכו למשהו אחר בכלל – גיבור רע .
כמו תמיד משהו משתבש על מנת ליצור מפנה בעלילה , הרעים נגד הטובים . לגלולה יש השפעה שלילית והיא מסלימה את הפשע בתוך העיר לרמות מסוכנות ( רק שלא יבטלו את מרדי גרא ( שוטר מקומי שאותו מגלם ג'וזף גורדון-לויט , יחד עם דומיניק פישבק וחייל לשעבר שמונע על ידי וונדטה חשאית ( תפקיד מעולה של ג'יימי פוקס) נלחמים להביא את הישועה .

והם מצליחים ? תצטרכו לראות לבד כי יש גבול לספויליירים שאנחנו יכולים להביא לכם כאן בהמלצות נטפליקס ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה