פרק האיחוד של חברים 2021- צפו בווידאו המרגש עם ג'ניפר אניסטון, דייוויד שווימר,מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלנק

$(function(){setImageBanner('34ba7461-5e13-459d-b8a5-3375dc1313b3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

כבר לא צעירים לנצח אבל תמיד יפים ומצחיקים. קבלו את פרק האיחוד של חברים 2021 עם כל כוכבי הסדרה שהפכה לסדרת קאלט וזוכה להתעניינות מצד צופים שלא נולדו בעת שצולמה. עכשיו תוכלו לצפות בפרק החדש לצפייה ישירה חברים האיחוד .

מתי יוצא פרק האיחוד של חברים

תרשמו ביומנים את התאריך 27/05/2021! זה היום בו יעלה לאוויר פק האיחוד של חברים, Friends: The Reunion. אז תוכלו לעצור את העולם, לסגור את הטלפונים הניידים, להכין כוס קפה וכיבוד, לקחת נשימה ולצפות בו - חברים הפרק החדש עם תרגום עברית! צפו בווידאו בסוף הכתבה!

מה עוד הם עשו חוץ מחברים? תלוי על מי אתם מדברים 

החברים אולי היו מחוברים על המסך , אבל לאחר שהסדרה ירדה ולא עלתה לעונה חדשה, כוכבי חברים יצאו לעולם האמיתי של הוליווד. אז בואו נראה מה עשו וכבי חברים לצפייה ישירה חוץ מהסדרה עצמה? 

ג'ניפר אניסטון- בשנת 2019 ראינו אותה בסרט "תעלומת רצח" של נטפליקס. נחשבת לאחת הנשים החזקות ובטח לאחת השחקניות החזקות של התעשייה. 

דייוויד שווימר- עשה הרבה מאד אבל לא ממש שמעתם עליו. מאז חברים לא ייצר להיט דומה. בימים אלו משחק בסדרה סוכן חשאי. ומי שלא זוכר...לקראת סוף המילניום הקודם היה בזוגיות עם השחקנית הישראלית מילי אביטל. 

מת'יו פרי- הוא אולי הכי מתוקשר מבין חמשיית החברים, אבל לא תמיד בהקשר חיובי. כמה סדרה אחת בוטלה לאחר עונה אחת, איזכורים בנושאי גמילה ותאונת סקי מפורסמת. אבל סביר להניח שהוא הדמות הכי אהובה. 

ליסה קודרו- לצד פילמורגפיה עשירה ומוכבדת היא בעלת תואר ראשון בפסיכוביולוגיה ועסקה שנים רבות במחקר בנושא כאבי הראש. 

מאט לה-בלנק- נער הפרברים ששחק אותה בענק! בדרך לחברים עוד עבר ביומן הנעל האדומה, לאחרונה הנחה את "טופ גיר" אבל בהחלט לא הגיע שוב לפסגות של חברים. 

קורטני קוקס- הרבה וקצת מכל דבר. קריירה שאולי כל אחד מהגולשים היה רוצה לעצמו, אבל בקנה מידה של התעשייה זה לא באמת משהו ששווה לבזבז עליו. נזכור אותה אותה תמיד בתור מוניקה גלר מחברים. 

כמה כסף שווה חברים לשחקנים-שכר ותמלוגים

כמה כסף שווים השידורים החוזרים של חברים? מסתבר שחוץ מהשכר שקבלו השחקנים הראשיים באופרת הסבון הכי מצליחה בעולם.

החל מהעונה החמישית, עוד הרבה לפני שנטפליקס וHBO אפשרו צפייה ישירה, הם זכאים לתמלוגים על שידורים חוזרים. אז פלא שכולנו מחכים לו-  פרק האיחוד של חברים לצפייה ישירה.

בעונה האחרונה הם זכו לשכר של כ1 מיליון דולר לפרק. ולחשוב שבעונה הראשונה הם התחילו משכר של 22.5 אלף ירוקים לפרק.....לא רע בכלל. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה