צחי הלוי התרנגול הוא הזוכה בגמר הזמר במסכה! אורי ששון פלאפל, השפירית רינת גבאי

$(function(){})

מחי הלוי התרנגול הוא הזוכה בגמר הזמר במסכה. עכשיו תדמיינו מה הוא יצטרך לספר ללוסי אהריש אשתו שהייתה בעצמה החסידה של הזמר . לא נשארו מסכות ערב הגמר הגדול של זמר במסכה ! אורי ששון הוא הזמר במסכה של הפלאפל,

מקום ראשון התרנגול הוא הזוכה הגדול 

אז כל העולם ידע ולא היה צורך לנחש אלא אם כן לוסי אהריש הייתה כל כך עסוקה שלא זהתה את הבעל המוכשר על הסט. מה זה משנה, כי מגיע לצחי הלוי היוצר המוכשר והרגיש להיות מקום ראשון לא רק בתכנית זמר במסכה אלא בכלל זמר מהשורה הראשונה בישראל. נקווה שהבנתם את הרמז.

כי כמה שהוא טוב בפאודה או בתכנית מעילה על אתי אלון, צחי הוא זמר מוכשר, זמר מעולה ואהוב. מעבר למסרים החברתיים שהוא מביא אתו. ומכותבי שורות אלו- מברוק צחי הלוי! אתה התרנגול מספר 1. 

ועכשיו לביצוע מקורי של צחי התרנגול הלוי בעלה של לוסי החסידה אהריש! ביצוע מקסים ואתם מוזמנים להנות. 

מקום שני השפירית רינת גבאי 

עוד ניחוש מוצלח שלנו עם רינת גבאי בתור התחפושת של השפירית! ולמה אנחנו לא מתפלאים? כי זמר המסכה היא בדיוק התכנית שיכולה להחזיר אותך לתודעה. תשאלו את גלית גיאת או מיכל אמדורסקי שחרשו את הבמות במשך שנים, נשכחו מלב הפריים טיים ולא בדיוק הרגישו את בוהק האיצטדיונים. מה שתכנית אחת בערוץ12 לצפייה ישירה יכולה לעשות! עכשיו יויו ייחשב מסלול מחדש? 

קבלנו תזכורת איזו זמרת ענקית היא רינת גבאי ולא רק במחזמר לילדים! 

מקום שלישי פלאפל אורי ששון 

אז כן אנחנו ידענו ראשונים וכתבנו לכם בבלוג הזמר במסכה. החצי מנה הכי מסקרנת עלי אדמות בלי צ'יפס ובלי חריף.

הוא עשה את זה בגדול, על הבמה ועל המזרון, אורי ששון הוא הזמר מספר 1 במסכה אפילו אם הגיע רק למקום השלישי. אז יאללה אורי זה הזמן לחזור למזרן, אולי להביא מדליה או שתיים ובכלל אהבנו כל דקה שלך. חוץ מזה אורי ששון בתחפושת החזיר את הכבוד לפאלפל אחרי שההמבורגר והטורטייה כמעט העלימו אותו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה