רייטינג נינג'ה ישראל: ניצחון מוחץ על המירוץ למיליון

$(function(){})

האם מפת אחוזי הצפייה בין הערוצים המסחריים חוזר למקומו? כמעט בלי שנרגיש נינג'ה ישראל מספקת אחוזי צפייה כפולים מתכנית הדגל של ערוץ 13 וגם מהדורות החדשות של קשת 12 רושמות ניצחונות מזהירים.

המירוץ למיליון מפסיד לנינג'ה הילה קורח מפסידה לדנה וייס 

הסגר עושה רק טוב לערוצים הישראלים. אם נתעלם כרגע מהערוץ המוצא כמו שקוראים לו חלק מחברי ( ערוץ 11 ) שלא מתקרב לשולי הטבלאות, השבוע האחרון הוא החזרת הסדר על כנו- ערוץ 12 מנצח בכל גרסה אפשרית את ערוץ 13 שחוזר לדשדש אחרי הישרדות vip ופתיחה מוצלחת של המירוץ למליון עונת אולסטארס. 

הפריים טיים חוזר לערוץ 12 

מוצאי שבת היה עד לא מזמן בגדר זמן מסך מת לערוצים המסחריים. אבל אז באה הקורונה ומי שלא יוצא להפגין או תקוע בנטפליקס מזפז בין הערוצים ואעלו התוצאות. 

נינג'ה ישראל פרק 2  עם המנחים רותם סלע ואסי עזר  גרף 23.2% ולמעלה מ 700 אלף צופים המירוץ למיליון ערוץ 13 רשת הצליחה להביא 11.7% ורק כ 380,000 צופים.

ספוילר שהופץ ברשתות לפי יובל שמלא הוא המנצח של נינג'ה 2021 גם לא הוריד את אחוזי הצפייה. 

חדשות 13 גם הן לא מרתקות את הצופים למסך. הריבוי החדשותי כנראה כבר לא מעניין יותר מדי ואפילו לא מצבו של נשיא ארצות הברית. והנה החדשות תחילה! דנה וייס הצליחה להביא  19.7% וכ 550,000 צופים ואילו הילה קורח הסתפקה ב כ 300 אלף צופים ו 10.2% אחוזי צפייה. 

האם שעת נעילה תחזיר את הצופים לערוץ כאן תאגיד השידור

לפעמים אני מדמיין ישיבת מערכת בערוץ כאן. איך נראה עולם שבו אף אחד לא הולך הביתה בגלל התוצאות העלובות שהוא מביא למעסיק שלו ( זה אנחנו, משלמי המיסים). ערוץ לבד ישכון. התקציבים לא היו מביישים את הערוצים המסחריים, כסף זורם מכספי משרד האוצר והחדשות, לטעמי, הן בגדר קפסולת שינה.

אותם פנים, אותם פרשנים, בית גיל הזהב לעיתונות בינונית על חשובן משלם המיסים. זו השעה האישית שלי. אבל אולי דווקא שעת נעילה פרק 1 תשנה את התמונה. הנושא כבד, הרבה יותר מכל הסדרות שהיה לערוץ להציע בשנה האחרונה ואולי הוא יזכה לעדנה. אחרת באמת חבל על הזמן ועל הכסף.  

צפו בסרטון ההדלפה האם זו ההוכחה שיובל שמלא הוא המנצח של נינגה ישראל 2020. הסרטון מוצג באתר באמצעות קוד יוטיוב 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה