"ריקוד השמש", ספר הביכורים של זהבה קורנברג, הושק בארוע מרגש בבית האזרח הוותיק

$(function(){})

הספר המרתק הינו סיפורה האמיתי של זהבה כבת הדור השני לשורדי שואה והוא מתאר את ילדותה בנס ציונה ברחוב בו כולם היו שורדי שואה, גילוי סוד משפחתי מטלטל שאביה הסתיר אותו גילתה לאחר מותו, מסע שורשים ללצ'ורטקוב עיר הולדתו של אביה בפולין ומסע אישי אל תוך עצמה שבסיומו  הגיעה לתובנות של תיקון, פיוס ושקט.

פרטי

בארוע השתתפו אורחים רבים - בני משפחה, חברים רבים של זהבה מתקופות שונות בחייה כולל חברים לכיתה ול"רחוב הגטו" , עורך ומפיק הספר מבית העורכים לירון פיין  וקטעי קריאה שהוקראו  על ידי שדרן הרדיו מנחם פרי.

 עידית חן סייג מנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק ציינה בדברי הפתיחה של הארוע שהספר כתוב וערוך בצורה כה מסקרנת ומעוררת עניין וכשמסיימים אותו חשים תחושת השתאות והתרגשות רבה כשהיא מביעה גאווה והערכה לדרך היחודית שזהבה עושה בהתמודדות עם זכרונות השואה של משפחתה. 

במהלך האירוע שיתפה זהבה קורנברג בצורה אותנטית ואישית אודות  התהליך שעברה לפני ובמהלך כתיבת הספר וסיפרה בהתרגשות רבה על המסע שעשתה לתוך עצמה.

 בין המברכים והדוברים היו  מירי גרשוני שיפריס אשר גרמה לארוע המחולל לכתיבת הספר, לירון פיין  העורך הספרותי, מיקי סבר העורך של הגירסא הדיגיטלית בתלת מימד, יעל בתה של זהבה בשם המשפחה, רנה מזרחי חברת ילדות השותפה לתחושות ולחוויות הילדות ואף הושמעו קטעי המוסיקה המלווים את הספר.

הספר הינו מיזם ראשוני מסוגו בארץ כשהוא מלווה בשירים אותם ניתן לשמוע במהלך הקריאה ואשר תורמים ומשדרגים את החוויה

המפגש הסתיים בנימה אופטימית של תעצומות נפש, עידוד הכשרון והיצירה וכמובן החשיבות של הגשמת חלומות בכל גיל ובכל עת כי לעולם לא מאוחר מדי.

על הספר והכותבת בהרחבה- ראו כתבתנו הבאה:

https://nessziona.net/אנשים/זהבה-קורנברג-מציגה-את-ספר-הביכורים-שכתבה-ריקוד-השמש-490159

את הספר "ריקוד השמש" ניתן לרכוש אצל זהבה קורנברג בטלפון 0526155238 ובבית האזרח הוותיק 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה