רכבת הקרח עונה 2 לצפייה ישירה בנטפליקס פרקים מלאים תרגום עברית וספוילר סיום העונה

$(function(){setImageBanner('68f09c6a-274a-4082-92ea-0aacc5c10ac0','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

שון בין הצטרף לעונה השנייה של רכבת הקרח בנטפליקס וכאן מתחילה התפנית בעלילה. בתוך העולם הקפוא מתרחשת טלנובלה של ממש. מה קבלנו? סדרה שעולה בכמה דרגות על סרט המקור משנת 2013, מתח בלתי פוסק ואת רכבת הקרח עונה 2 לצפייה ישירה בנטפליקס פרקים מלאים עם תרגום עברית.

רכבת הקרח סרט לצפייה ישירה עונה 2 Snowpiercer יוצאת לדרך

אני חייב להודות שהיו לי לא מעט ספקות לגבי העונה החדשה של הסדרה רכבת הקרח בנטפליקס. העלילה נשחקה, בסיום הסרט המקורי משנת 2013 קבלנו רמז לסיום עלילת הסדרה וצוות השחקנים מיצה את עצמו. אז מה עושים? כמו באבודים של העשור הקודם, מכניסים לעלילה רכבת חדשה, נבל חדש ותקווה לסיים את העלילה בהפי אנד. 

מי השחקנים בעונה השנייה רכבת הקרח נטפליקס ומה הקשר הישראל? 

אז נתחיל מהספוילר הראשון לעונה 2. יש לנו שחקן ישראלי בצוות ושמו עידו גולדברג. הוא נולד בחיפה וגר בישראל עד גיל 10. אז הנה יש בעולם הקפוא גם אחד משלנו. 

השנייה היא ג'ניפר לין קונלי, בתפקיד מלאני קוויל, הדיילת הראשית ומי שבעונה הראשונה נחזתה להיות בת דמותו של וילפורד. תנו כבוד היא מחזיקה בפרס האוסקר. 

שון בין! קבלו אותו! בתפקיד ענק בדמותו של אדון וילפורד. הוגה רעיון הרכבת. בתחילת העונה מתסבר לנו שבמור היו 2 רכבות קרח. אלא מה, מלאני קוויל מעלה באמון של וילפורד, השאירה מאחור את הבת שלה, וברחה עם הרכבת הראשית עם 1000 הקרונות שלה. 

המאבק בין 2 הרכבות ויחסי הכוחות בין וילפורד לקונלי עומד במרכז העונה השנייה. אל שניגוד לעונה הראשונה, זו כבר מוצגת בשלושה לוקיישנים שונים: 

  • רכבת הקרח המקורית בעלת אלף הקרונות
  • אליס- הרכבת הקטנה שכעת שולטת באחותה הגדולה ובה יש הכל חוץ מהגיון ואוכל
  • התחנה המטאורולוגית בה נוכחת כעת מלאני וממנה אולי תבוא הישועה לעולם חם יותר. 

רכבת הקרח לצפייה ישירה עונה 2 פרקים מלאים ספוילר סיום העונה

מכיוון שהסרט המקורי מסתיים בסצנה הידועה ובה הנוסעים רואים דב קוטב מהלך וחי על פני האדמה, סביר להניח שבסיום העונה השנייה תהיה התגלות נוספת של חיים מחוץ לרכבת. זהו גרעין העלילה לשעונה השלישית.

ביקורת רכבת הקרח המלצות לצפייה ישירה עם תרגום עברית 

חד משמעית סדרה מומלצת לצפייה בנטפליקס

לראשונה שון בין בתפקיד הנבל! במשחקי הכס וגם בשר הטבעות הוא היה לוחחם אציל שהקריב את עצמו. עכשיו הוא יקריב את כל מה שנשאר מהעולם רק לטובת הגחמות שלו. 

מדובר בסדרת מתח משולבת בז'אנר סרטי אפוקליפסה מומלצים. היתרון שלה לעומת כל האחרים שראינו עד היום, הוא בעיקר בהתעסקות בנפש האדם, שכמו במציאות שלנו היום, היא בעיקר שמה את עצמה במרכז. אחרינו המבול. 

צפו בווידאו לקראת צפייה ישירה בכל הפרקים של עונה 2 רכבת הקרח נטפליקס ישראל תרגום עברית מובנה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה