האח הגדול 2020 רשימת הדיירים האמתית והחוקים החדשים

$(function(){})

מי יהיה המודח הראשון בבית האח הגדול. הניחושים ברשת כבר תופסים תאוצה. קבלו את רשימת הדיירים הרשמית של האח הגדול 2020 ואת רשימת החוקים החדשים שאמורים להחזיר את התכנית לראש טבלת אחוזי הצפייה.

חזי בגדדי האיש שנכנס לפני כולם! הדריים המוכרים נכנסו לביצה 

האח הגדול הכין לבגדדי משימה מהסרטים! הוא ישלוט במשימה הסודית, הוא רואה מי נכנס לביצה ומי ייכנס לבית. דייר אחד שייכנס לרשימת ההדחה הראשונה של האח ועוד דייר מפורסם. 

אז רק שתדעו שמרבית הספוילרים ממש דייקו לעומת ניחושים קודמים בנוגע לרשימת הדיירים בבית האח. אז יאללה רק עוד פרסומת זהב אחת וחזרנו. עד שיצא לכם מהאף. אבל רגע מי זה מככב בפרסומת בערוץ13? חיים אתגר מערוץ12. יש חיים על המאדים! 

אגב העונה משודרת כולה לצפייה ישירה בערוץ 26! כל רגע בבית בדיילי של דקה למנוע פאדיחות, או לפחות את אלו שלא יגיעו לרשת!

צילום מסך ערוץ 13 דיירי האח הגדול

הדיירים החדשים הרשימה המלאה של האח הגדול 

ליאור חלפון עם דמות ניסים בוסקילה בתוך הדמות חזק חזק! למי שלא זוכר ליאור הוא המייסד של ווקה פיפל והחלים לא מזמן מקורונה! בריאות והצלחה מכל הפורום וצוות הבלוג! 

גל גברעם אושיית רשת וכוכבת בפני עצמה! עכשיו גם מי שלא נמנה על אחד מ 300 אלף העקבים שלה יודע. אבל אנחנו כבר ידענו מזמן. יא יצאה עם השף תום אביב ועכשיו היא בבית האח! 

שולה זקן האח הגדול - רוצה שכולם יכירו את שולה! היא מודה שטעתה, הביעה חרטה ועכשיו היא אומרת שהיא תדבר ללא הפסקה על כל מה שהיה במשרד ראש הממשלה. יהיה לנו חם מאד בבית האח. 

דרור קוננטו המעצב והשפם שהלביש את מירי רגב בשמלה שכבשה את קאןץ אז עכשיו הוא כאן בביצה של האח הגדול ומחכה לדחה הראשונה. הוא יצליח כמו בכל מקום? לא בטוח כאן יש חוקים חדשים. 

ג'וזי זירה יונתן הוא רגיש ומופנם אבל גם הכי מוחצן בסצנת חיי הלילה של תל אביב. הוא יכול לקחת את העונה כולה. אז אל תשכחו מי ספר לכם ראשון שהוא הדייר הכי חתיך בבית האח! 

קארין עלייה אמאלה זה רציני כל הדבר הזה? ממש משפחה חדשה יש באח הגדו. היא נכנסת לביצה ואף אחד לא באע לעזור לה. הלו זאת מלכה! ככה מתנהגים לדיירים החדשים! 

הדייר שילך ראשון? רמי ורד! הבדרן ששי לו אמירות שנויות במחלוקת. הרבה מה להגיד לא תמיד לעניין. הרבה כותרות מעט מהות. כך לדעתי. רק טענות. יאללה רמי לך הביתה שלום ותודה. אני מודה פעם אהבתי מאד!

הזמרת זהבה בן אחת יחידה ונשמה גדולה! אז מכאן נאחל לה המון הרבה יותר מטיפת מזל, הרבה סימפטיה ואולי זהב תהיה הזוכה בבית האח הגדול, כי בשירה ובקול היא כבר מזמן זוכה בתוטר אחת הזמרות האהובות בישראל. 

הדיירים שנכנסו ביום השני 

הדיירת של האח! הולך להיות חם בערוץ 26 לצפייה ישירה! 

איילון - ימני, אוהד ביתר וגם עורך דין מצליח! אולי ייתן קונטרה לרמי ורד? 

ימית אברמוב - ראש לשכה של השרה גילה גמליאל. התפטרה מהתפקיד על מנת להופיע באח הגדול. הולך להיות פה חם! כי כמו שאתם יודעים, ראשת לשכה אחת כבר יש במשחק! והיא רוצה לשנות את העולם. שתתחיל עם השינוי של הבית.

תום חיימוב - הכירו את השמאי ועורך הדין, מלך הכושר הגופני שאוכל 6 ארוחות ביום. אחד שמודע לעצמו ומתרכז לידי שלמות.

לינור -הסיליקון הואגדה, נרקסיטית, חושבת יותר כמו גבר מאשר אשה. התחתנה בגין 23 ותגרשה בגיל 24. הולכת להיות פה חם! בשבילה מערכת היחסים בנויה מ80% אינטימיות. 

דיויד מאילת - הוא לא יספר לכם איך זה היה לגדול באילת. מספר שהוא בן 27 פלוס ומכאן ממשיכים לבית האח הגדול. הוא מציל בבריכה ואם יהיה הוט טאב באח הגדול הוא יכול להתארגן שם על ג'וב. 

יהודה יצחקוב - מהנדס בחברת תוכנה, גדל בשכונת קרית שלום, עם סיפור חיים לא פשוט. הלך לבית הספר ברגל מתל אביב לחולון. קחו בחשבון הוא כבר זכה במשימה אמזונס, שזה כמו השרדות אבל הרבה רק מעט מאד צופים צפו בו. אז כן יש לנו אלוף. לא רק ג'וזי. 

אלימלך הוא המלך- קבלו את אלימלך קשתי. הוא לא רק דומה לתום קשתי הוא בכלל האח שלו. הוא חתיך כמוהו, הוא אבא לשניים ומחפש שמשהי תקח את הלב הגדול שלו ותכיל אותו עם ים של אהבה! והוא בן אדם של שורה אחרונה מהסוף ! קבל את השם אלימלך קליידרמן! 

רונית לוי הימנית הביביסטית - מה יקרה אם יהיו בחירות באמצע תכנית האח הגדול ורנית שורדת בו. מה יהיה? כי הרבה יותר ימנית ממה שאתם חושבים, יש לה דעות ברורות על מחאת בלפור ( רמז היא לא ממש בעד ). זה האח הגדול או הפרלמנט. 

קבלו את זהבה בן בביצוע המקורי של טיפת מזל! הרבה לפני האח הגדול!  מחזיקים לה אצבעות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה