רשימת הסדרות והסרטים החדשים שיעלו בנטפליקס בחודש ספטמבר

$(function(){setImageBanner('188b5df1-ae4a-4604-bcb7-6a1eb1f28133','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

אז מה חדש בחודש ספטמבר בנטפליקס? קבלו את רשימת הסדרות והסרטים החדשים לחודש הקרוב עם פרומואים מעולים וחדשים תרגום עברית מובנה וכמובן ספוילרים שתקראו רק כאן כמו למשל כמה עולה נטפליקס לחודש ניסיון מבצע

רשימת הסדרות והסרטים החדשים נטפליקס ישראל תרגום עברית מובנה 

חודש החגים עד מעט כבר כאן , מה שאומר הרבה שעות בבית , ערבי חג ימי שבתון לצד טיולים בחיק הטבע . אז מעבירים את החופש המתמשך הזה ? כאשר ערוצי הטלוויזיה לא מעלים סדרות חדשות בתקופת החגים , והסדרות הגדולות בהפקה ישראלית ימתינו לתקופה של אחרי החגים , המפלט הוא כאמור בסדרות חדשות בזירת אפליקציות הסטרימינג שלאחרונה הצטיידו גם בסרטים חדשים שבגלל המצב לא יצאו לאקרנים בבתי הקולנוע. 

מהצד המאכזב של שנת 2020 אין ספק שדחיית העונה הרביעית של סיפורה של שפחה לשנת 2021 , במקרה הטוב , היא מראה למשבר ששוק הסדרות בעולם ייכנס אליו ככל שהמשבר יימשך. נטפליקס רשמה לאחרונה רווחי שיא , שהשכיחו במידת מה את הפסימיות של האנליסטים. אבל מה שחשוב עכשיו זו רשימת הסדרות החדשות החדשות שעולות בחודש הקרוב בנטפליקס , סרטים מומלצים לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה ולא פחות חשוב - קראו על מבצע - כמה עולה נטפליקס לחודש ניסיון

Ratched ראצ'ד שובה של קן הקוקייה 

למי שפספס את קן הקוקייה מאמצע שנות השבעים זה הזמן. הסדרה הזו היא פריקוול לסרט ( שמו סמוך על סול הוא פריקוול לשובר שורות ). שרה פולסון בתפקיד האחות הרסרית ראצ'ד האכזרית. המלצה שלנו כדאי לקרוא גם את הספר לפני העלייה לאוויר בערב ראש השנה 2020 . ( ואל תשכחו ברכות שנה טובה ) .  

Away  הרחק עם אמה גרין 

 צוות בינלאומי יוצא למשימה מסוכנת במאדים. אמה גרין, מפקדת הצוות, נאלצת להיפרד מבעלה ומבתה ובזמן שאתם תעלו לכיתה א היא תמריא למשימה במאדים. שם אין קורונה ואין מענק לכל אזרח אבל יש מתח ואקשן לצד סיפור אישי שמקרב אלינו את עלילת המדע הבדיוני שהולך ותפוס נתח נכבד בספריית התוכן של נטפליקס ישראל. 

גם אם לא אוהבים סרטי מדע בדיוני מומלצים לצפייה ישירה ומתקדמים בעיקר בסדרה המעולה של זק אפרון , תוכלו להינות ממשחק מעולה של הילרי סוונק. 

Jurassic World Camp Cretaceous עולם היורה – מחנה הקרטיקון 

תמיד אותו סיפור אבל איך שהוא זה עובר ואני נהנה מכל רגע . אל תצפו לחידוש ברעיון. יש טובים , יש רעים ויש דינוזאורים שבסוף אוכלים את הרעים , מניחים לטובים לשרוד ומשאירים פתח לסרט הבא. עוד להיט כמו בסדרות ברודקאסט , זה מוכר - זה יקבל המשך. אז על מה הסרט החדש ? דינוזאורים שיצאו משליטה מחוללים כאוס באיסלה נובלר, ושישה בני נוער ממחנה ההרפתקאות שבצידו השני של האי צריכים לאחד כוחות כדי לשרוד. תרשמו ביומן עולם היורה – מחנה הקרטיקון  לצפייה ישירה עם תרגום עברית עולה לאוויר 18/09/2020. 

-

המלצות לצפייה ישירה סדרות חדשות נטפליקס ישראל באתר המקומון נס ציונה נט , תרגום עברית מובנה ! 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה