שבוע הספר 2022 בראשון לציון אירועים פסטיבלים מתי והיכן מבלים וקוראים

$(function(){})

שבוע הספר 2022 בראשון לציון אירועים פסטיבלים מתי והיכן מבלים וקוראים. החל מיום א 19/06/2022 מתקיים במדרחוב רוטשילד בראשון לציון אירועי הספר העברי. כל האירועים שנערכים השנה בסימן קלאסיקות של כל הזמנים.

שבוע הספר 2022 בראשון לציון אירועים פסטיבלים מתי והיכן מבלים וקוראים

שבוע הספר 2022 בראשון לציון אירועים פסטיבלים מתי והיכן מבלים וקוראים

פסטיבל הספרים בראשון לציון שיתקיים במדרחוב רוטשילד והשנה בסימן קלאסיקות של כל הזמנים - ספרים אהובים, סיפורים מרגשים, אגדות יפיפיות ודמויות שכולנו אוהבים.

אילו הצגות ודמויות ילוו את שבוע הספר בעיר היין ? 

תוכלו לפגוש את הקוסם מארץ עוץ, אליס בארץ הפלאות, פיטר פן את איתמר מטפס על קירות, את הזחל הרעב ועוד סדנאות יצירה, כליזמרים ופריצות אומנותיות מפתיעות … כל אלה ורבים אחרים יתעוררו לחיים ומחכים לכם במדרחוב. וכמובן ליהנות מיריד ספרים ענק בשיתוף סטימצקי.

מתי שעות הפעילות של שבוע הספר בראשון לציון 2022

בין השעות 17:30-21:00. כמה עולה כניסה ?  חינם. 

אירועים הצגות ומפגשים שבוע הספר ראשל"צ 2022 מה עושים היום הראשון לציון ? 


יום ראשון  19.6.22

17:30- הצגה לקטנטנים
גולי והגיטרה ששרה הופ ילדות ישראלית במופע מוסיקלי לצלילי הגיטרה ובקצב הדרבוקה, יחד נצא למסע מוסיקלי קסום וצבעוני.

18:15- כשהיינו ילדים
מופע מוסיקלי קסום עם השירים המופלאים עליהם גדלנו. בין השירים, נלמד על כלי הנגינה, איך מנגנים יחדיו ויוצרים הרמוניה, נצחק, נפגוש את הבובה רוחמה. וכמובן- לא נפסיק לשיר ביחד! מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע בזמן- אל התקופה "כשהיינו ילדים"... תיאטרון גושן.

19:00 - הסנדוויץ' הרעב
אם סנדוויץ' יכול להיות רעב אז גם מפלצת יכולה להתאהב. והאם האיש גר בבית אז איפה גר הבית? תיאטרון בובות, ליצנות וחפצים, המזכיר לנו שאפשר ליצור משהו מכל דבר ושכל המצאה תחילתה במשחק. תיאטרון הקרון.


יום שני 20.6.22

17:30- בייגלה- הצגה לקטנטנים
עיבוד לספר הילדים הידוע של מרגרט ריי העוסק בסיפור אהבתם של זוג הכלבים – בייגלה וזהובה. ההצגה משלבת עיבודים מוסיקליים מקוריים ללחנים של גדולי המלחינים והמבצעים.

18:15- איתמר וכובע הקסמים
הצגה מוזיקלית בעקבות ספרו של דויד גרוסמן. בקרוב יוולד לאיתמר אח קטן. אבא ואיתמר מסדרים את החדר לקראת בואו של האח החדש ולפתע מוצאים בקופסת הצעצועים כובע קסמים. איזה קסמים יעשה הכובע? הצגה מוזיקלית, מצחיקה וקסומה. תיאטרון אורנה פורת.

19:00- אגדות מרקדות
תיאטרון מחול קצבי ואנרגטי לכל המשפחה. שתי רקדניות במופע ססגוני וחינוכי לילדים על פי סיפורים קלאסיים: פינוקיו, סינדרלה, דירה להשכיר ועוד.. המופע מפגיש את הצופים עם עולם המוסיקה והמחול ומשלב מוסיקה, תלבושות ומסיכות ססגוניות של תיאטרון המטמון.


יום שלישי 21.6.22

17:30 - החלום של לאה –הצגה לקטנטנים
הצגה מקורית הכתובה בחרוזים ומבוססת על משוררת וסופרת הילדים לאה גולדברג. הפקה מוסיקלית, בובות מרהיבות ומשחק סוחף.

18:15- פיטר פן בארץ לעולם לא
טינקרבל שולחת את פיטר פן לחפש רמז מוונדי, בדרך הוא פוגש את קפטן הוק, את הצל של עצמו ויצור מוזר שעוזרים לו להגיע אל הרמז הגדול! הצגה מוסיקלית שמראה לנו שניתן להתגבר על הכל בעזרת האהבה של תיאטרון בים בם בום.

19:00- הצרצר והנמלה
נלי הנמלה בחרוצה והחסכונית, כמו בכל שנה אוגרת מזון ומתכוננת לחורף. יום אחד עובר לגור לידה- צרצר עצלן ועליז בשם קפיץ. השניים מתקשים להסתדר ביניהם, אולם אט אט נרקמת חברות יפה האם יצליחו לחיות זה לצד זו? ומה יהיה הסוף.? תיאטרון ארצי לנוער.

יום רביעי 22.6.22

17:30- הצגה לקטנטנים
גולי והגיטרה ששרה הופ ילדות ישראלית במופע מוסיקלי לצלילי הגיטרה ובקצב הדרבוקה, יחד נצא למסע מוסיקלי קסום וצבעוני.

18:15 - האריה הרעמתן והג'ירפה
גם בהשראת ספרו של דב אלבוים. רגע לפני שהוא מוכתר למלך החיות, ורגע אחרי שהוא מאבד את הרעמה שלו, האריה וחברתו הג'ירפה יוצאים למסע מלא הרפתקאות ואתגרים, שבסופו יגלו דברים חשובים יותר מרעמה מלכותית ככל שתהיה. תיאטרון הקיבוץ.

19:00- סיפורים מתוך השקט- אהרון והעיפרון הסגול
מספרת סיפורים חובבת חרוזים ופנטומימאי חובב שתיקות, מגלים לילדים את כל הסודות שמאחורי הפנטומימה. איך מכלום נהיה הכל. יחד עם הילדים הם בונים תפאורה, תופרים תלבושות ואז מספרים סיפור שהילדים לוקחים בו חלק פעיל. תיאטרון המדיטק .

יום חמישי 23.6.22

17:30- הזחל הרעב- הצגה לקטנטנים
הצגה משלבת שירים, ריקודים, שפע אביזרים תפאורות ססגוניות ומעל לכל – קצב התרחשויות מהיר ותוסס.

18:15 הקוסם מארץ עוץ
דורוטי וכלבה טוטו מגיעים לארץ עוץ שם הם פוגשים את הדחליל העשוי כולו קש שכל משאלתו – לקבל מוח, באיש הפח – העשוי כולו פח ומשאלתו לקבל לב, והאריה הפחדן שרוצה לקבל אומץ לב. יחד הם יוצאים למסע אל הקוסם מארץ עוץ בתקווה כי הקוסם יוכל למלא את משאלותיהם. מופע מוסיקלי קסום לכל המשפחה של תיאטרון בים סום בם.

19:00 - נסיך צפרדע
עיבוד חדש לאגדה האהובה "נסיך צפרדע". מחזמר מצחיק ומרגש שמראה עד כמה חשוב לקבל את השונה, לתת הזדמנות שווה לכל אחד מבלי לשפוט בגלל מראה חיצוני. של תיאטרון הקיבוץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה