שטיסל עונה 3 פרקים מלאים: לא מצליחים לצאת מהחומות החברתיות

$(function(){setImageBanner('c2c82888-24f9-4894-b181-42134caf20c3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

כפיים לyes! עוד מעט בטח בנטפליקס עונה 3 שטיסל לצפייה ישירה עושה בית ספר על המסך. עונה מעולה לסדרה המתארת את חייה של משפחה חרדית וכבשה את העולם החילוני וכעת חוזרת אלינו עם עונה חדשה ומרתקת במיוחד.

הייתה תקופה כזו בתל אביב באמצע העשור הקודם, שלהיות חוזר בשאלה היה הסטטוס הכי מגניב בעיר. הם יצאו בהתגנבות יחידים מבני ברק והשוכנות בירושלים והגיעו לעיר הגדולה, או בזוגות שחזרו לעת בוקר למפתן המוכר והחם לפני שהשמש זורחת. שטיסל עונה 3 לצפייה ישירה היא בדיוק ההפך מהפריצה שציפנו מהאומן הרגיש עקיבא שטיסל אחרי שהתחתן עם בחירת ליבו שלא בשידוך מלאכותי.

חשוב לזכור שהסדרה צולמה הרבה אחרי התקופה המתוארת מעלה, לפני משבר הקורונה שחצתה את החברה החרדית וחשפה אותה לטלטלות. 

שטיסל 3  פרק 1 המלא לצפיה ישירה

שטיסל בלי דובל'ה גליקמן היא לא אותה סדרה. שזירת הביטויים שלו ביידיש מקרבת את הצופים להווי החרדי, גם אם רובם לא גדלו את השפה הזו בבית.

העלילה פוגשת את השטיסלים חמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה פגשנו את משפחת שטיסל בסוף העונה השנייה.

עולמו היציב של שולם מתערער בעקבות סטירה. יוסל׳ה, בנם של גיטי וליפא, הוא כעת בחור ישיבה בן 19 בחיפוש אחר אהבת אמת. עקיבא הוא צייר שלא מוכן למכור ציורים על מנת להתפרנס. 

מצד שני עקיבא מנסה לאזן בין החיים לאמנות ובין המציאות לגעגוע לחיים של פעם בקן המשפחתי. בפרק הראשון של עונה 3 שטיסל הוא נאבק בין הרצון לחיות כאמן חרדי שנאמן לעקרונות שלו לבין הגלישה במורד של אמן תמהוני שגורר את התא המשפחתי במורד הכלכלי. 

מאוהב? מי למד אותך את המילה הזו בכלל? 

שטיסל מתיימרת להיות המראה של החברה החרדית מודל 2021. את ההתפוררות של החומות מצד אחד ואת האחיזה הבלתי מתפשרת של המוסדות והמסורת, הגיוס לצבא וכניסת אלמנטים מודרניים מהחינוך החילוני לחינוך הדתי חרדי. האם זו התמונה האמיתית? אין לי תשובה מספיק טובה.

בטח לא לגבי הניסיון להאיר את הפערים בין אשכנזים לספרדים והכלות המיזרוחניקיות. פערים שבחברה החילונית השסועה כבר מזמן נעלמו. וטוב שכך. 

כלה מרוקאית שטיסל עונה 3 צילום מסך יוטיוב

שידוכים אומנות וקובי אריאלי בתפקיד אורח

אז חוץ מהדיסוננס של עקיבא יש לנו את השידוכים בחברה החרדית. את המסעדות בבני ברק וירושלים שכל אחד מאיתנו אהב לסעד בהן ובעיקר צוות של שחקנים שעושה עבודה מדהימה על המסך. 

דב גליקמן בתפקיד שולם שטיסל הוא ללא ספק היהלום של הסדרה. הכתר, אם תרצו. לצדו מיכאל אלוני יחד עם נטע רסקין וזוכת האמי שירה האס הכוכבת הבינלאומית זוכת 2 פרס אופיר והשחקנית הישראלית הראשונה שהייתה מועמדת לפרס אמי.

בתפקידי המשנה ששון גבאי והדס ירון חוברים לזהר שטראוס שעושה תפקיד מעולה, הכי רחוק מהישרדות VIP. אין ספק שזה מקומו הטבעי. לסיכום כתב אחד הצופים בתגובה שמסכמת את הכל- לסדרות מסוג כזה צריך להיות יותר מכפתור אחד בשביל הלייק" .

סיכום עונה 3 שטיסל - מספר פרקים: 29, מספר עונות: 3, אורך פרק בממוצע: כ-45 דקות הפרק הראשון עלה ב 29/03/2013. הפרק האחרון של העונה השלישית סותם, ככל הנראה את הגולל על שטיסל ולפי קן העלילה נראה שלא תצולם שטיסל עונה 4. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה