שעת נעילה , על מה הסדרה. כל המידע הנחוץ לקראת הסידרה המדוברת !

$(function(){setImageBanner('3b65fd19-b4cd-4a36-b66c-343a40562a44','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

ערוץ 11 כאן שעת נעילה פרק 1 !
לאחר כמעט חודשיים של פרומואים מסקרנים עולה בערוץ 11 כאן הסדרה המדוברת והיקרה בתולדות הטלוויזיה בישראל.
שעת נעילה הפרקים המלאים רשימת שחקנים על מה הסדרה
מה מצפה למי שייבחר לצפות בשחזור הקרבות ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים.
וגם- מה עשו כוכבי הסדרה בשירות הצבאי שלהם...!

פרק 1 שעת נעילה. המתקפה שהפתיעה את ישראל ביום כיפור 

כמה סרטים על מלחמת יום כיפור אתם מכירים? האמת שלא הרבה. למעט סרטי דוקו כמו עוז 77 ודומיו. דווקא כשהיה נדמה שהחברה הישראלית מדחיקה את המלחמה ההיא עולה פרק 1 שעת נעילה לצפייה ישירה ומציג אותה מתחילתה בבוקר יום כיפור 1973, באמצעות שלושה סיפורים אישיים על חיילים המשתתפים  מלחמה ועד להשלכות על החברה הישראלית עשורים לאחר מכן.  

הסדרה החדשה "שעת נעילה" לצפייה ישירה היא סיפור של רעות בסגנון מלחמת העצמאות, אבל בכדי לקרב את סיפור הקרבות ואת הטרגדיה הוא מתובל באהבה וסיפור אישיים לצד שחזורי הקרבות המרים שהתחוללו ברמת הגולן. הסדרה משודרת בערוץ כאן 11 תאגיד השידור שהביא אלינו השנה 2 סדרות מוצלחות מנאייכ וטהרן.

הפרק הראשון מציג את הדמויות רגע לפני המתקפה הסורית ובגזרת רמת הגולן בה מתמקדת הסדרה. כל דמות מייצגת פן אחר במלחמה ובחברה הישראלית של אותם ימים. אני מודה שכבר לפני פרק הבכורה של הסדרה אני לא חי בשלום עם כל הדמויות, אבל נשאיר את זה לביקורת של הפרקים המלאים שעת נעילה...

וחומר למחשבה: מה עשו כוכבי שעת נעילה בשירות הצבאי שלהם? ...

שחר טבוך - מגלם את אבינועם, חייל האזנה ביחידת 8200 שהתריע על תחילת המלחמה. עם נפילת המוצב הופך לחייל לוחם על מנת לשרוד. בשירותו הצבאי עשה שחר טבוך במסגרת להקה צבאית של חיל החינוך, קצת רחוק מהדמות אותה הוא מגלם.

אביב אלוש -  בשירותו הצבאי שרת כלוחם גולני, מגלם את יואב, מפקד מוצב החרמון, המנסה להגן חיי חיילי המודיעין. בשנים האחרונות הפך אלוש לאחד מהשחקנים הבולטים על המסך. 

פעילי ״הפנתרים השחורים״ של שעת נעילה  

מאור שוויצר - שוחרר משירות בצה"ל מסיבות רפואיות

עופר חיון - שירת בשלישות פיקוד העורף בצריפין ובקריה

אימרי ביטון - קבל אות הצטיינות מהרמטכ"ל, צוטט באתר ואללה "אני חולה על הצבא, הוא עשה אותי בנאדם":

ליאור אשכנזי - שלא תבלבלו בינו דמותו של בני גנץ בארץ נהדרת לדמות של מני בן דרור משעת נעילה. ליאור שירת בגדוד הנח"ל המוצנח. אבל בסדרה הוא יוצא לחפש את בנו החייל הנעדר. יש לי הרגשה שזה תפקיד שמצטלב עם פוקסטרוט.

אחרונה חביבה לכתבה זו היא ג'וי ריגר, קצינת חיל הנשים שמתעקשת להישאר בקו החזית לסייע ללחימה ואולי גם לקבל רמז מאהובה שהקשר אתו נותק עם פרוץ הקרבות. את שירותה הצבאי עשתה ביחידה 8200 של חיל המודיעין. בסדרה היא מתפקדת כקצינת נעדרים.

  נתוני השירות הצבאי בכתבה זו נלקחו מהערכים אודות השחקנים בויקיפדיה.

 שעת נעילה כאן 11 פרק 1 צפייה ישירה פרומו 

נס ציונה נט אתר המקומון כל נס ציונה, מביא לכם את חדשות העיר און ליין, עדכוני קורונה בנס ציונה, חדשות תרבות ומדור הדעות במה חופשית 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה