שר הטבעות טבעות הכוח פרק 1 לצפייה באמזון פריים סדרת ההמשך לספרי טולקין

$(function(){setImageBanner('2219e59d-2106-427d-baaa-4670b35324a8','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

מספרי המופת לקולנוע ומשם למסך שלכם בבית. הכירו את שר הטבעות טבעות הכוח פרק 1 לצפייה באמזון פריים סדרת ההמשך לספרי טולקין. האם שמונת הפרקים המלאים יפתרו את חידת מקור הטבעת שאיימה להחריב את העולם?

שר הטבעות טבעות הכוח פרק 1 

בין הסדרות החדשות שיעלו במהלך ספטמבר - הסדרה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה (שר הטבעות) , סדרות חדשות, עונות חדשות כמו סיפורה של שפחה, קוברה קאי ועוד ועוד. בכתבה היום -  לקראת שידור שר הטבעות טבעות הכוח פרק 1.

סדרת הפנטזיה החדשה והאולטרה-יקרה - למעשה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה - על פי יצירתו הקלאסית של ג'ר"ר טולקין.

האמת שכבר בטרילוגיה הראשונה קבלנו רמז לימים ההם ולסדרה החדשה שהופקה על ידי אמזון פריים. היכן בדיוק?. בפזמון אותו מדקלם גנדלף לפרודו. 

" שלוש טבעות למַלכי עלפים תחת שמי הטללים,

שבע לשרי גמדאים בנקרות עוטות צל,

תשע לבני האדם, בני תמותה אומללים,

אחת לשר האופל על כיסאו האפל

בארץ מורדור, שם רובצים הצללים.

טבעת אחת למשול בכֿולן, טבעת אחת למצאן,

טבעת אחת להשיב את כולן, באופל לכבלן,

בארץ מורדור, שם רובצים הצללים" 

(בתרגום לעברית של עמנואל לוטם)

עברו השנים, התחרות בין שירותי הסטרימינג הולכת ונהיית קשה. אז מה יותר מבטיח מאשר ליצור סדרה על בסיס סדרת סרטים שכבר שברה קופות?.מי מרוויח - הצופים ביית שקלו סדרה חדשה מבוססת על שר הטבעות לצפייה ישירה באמזון פריים - טבעות הכח. 

מה כתוב על הטבעת מסדרת ההמשך על שר הטבעות? 

"טבעת אחת למשול בכולן, טבעת אחת למצאן,
טבעת אחת להשיב את כולן, באפלה לכבלן."
בתרגום של אוריאל אופק:
"טבעת למשול בם ולאתרם,
טבעת למשוך בם ולקשרם."

מהיכן לנו לדעת מה נכתב, או יותר נכון נחרט על טבעות הכח?. כתובת זו שבוערת כאשר סאורון אוחז בה, מופיעה אף כאשר הטבעת באה במגע עם אש או חום לוהט.

אז מה מחכה לנו בסדרה טבעות הכח פרקים מלאים לצפייה ישירה? 

בניגוד לטרילוגיית הסרטים של פיטר ג'קסון מראשית המילניום, עלילתה חוזרת אלפי שנים אחורה לאירוע שמוזכר בדקות הראשונות של "אחוות הטבעת": יצירתן של טבעות הכוח. אלה שחושלו באש הר מורדור כדי לחלק באופן שווה את יחסי הכוחות בתוך הארץ התיכונה ולאפשר לה להתפתח בהרמוניה. החזרה לסיפור המקור מאפשרת ל"טבעות הכוח" להגדיל את רוחב היריעה לכל ממלכות הארץ התיכונה: ממלכות בני האדם, בני הלילית, הגמדים ומורדור עצמה.

כמה פרקים יש בסדרה החדשה של שר הטבעות? 

שמונה פרקים שמתוכם עולים בבת אחת שני הראשונים, ובמקביל גם באמזון ישראל. למי שרוצה לצפות בסרטי שר הטבעות הסרטים המלאים מחכים לו בפטלפורמה של נטפליקס ישראל שאצלה אגב, שתי הסדרות, כולל בית הדרקון לצפייה ישירה אינן משודרות. 

צפו בווידאו החדש לקראת שידור פרקים מלאים לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה טבעות הכח באמזון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה