תעלומות בלתי פתורות עונה 2 צפייה ישירה נטפליקס

$(function(){setImageBanner('a2d2ad5b-f01c-4ad8-b15b-8be9a38753aa','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

למרות שאין שום דבר חדש בסדרה החדשה של נטפליקס, היא מעוררת עניין, אולי כי צורת ההגשה של התעלומות הלא חדשות מדברת בשפה פשוטה שכולם מבינים. תעלומות בלתי פתורות עונה 2 צפייה ישירה נטפליקס ביקורת

תעלומות בלתי פתורות עונה 2 צפייה ישירה נטפליקס תרגום עברית 

אוסף חדש של תעלומות לא פתורות: מקרי מוות תמוהים, היעלמויות של ילדים, מפגשים עם רוחות ומקרים מצמררים נוספים שהתרחשו במציאות. לאור הצלחת העונה הראשונה , נטפליקס מהרה להפיק את עונה 2 תעלומות ואנחנו חוזרים למסך סקרנים. נמאס לכם מריאלטי? זו הסדרה. 

על אף שיש לא מעט סרטי יוטיוב לצפייה חופשית בנושא תעלומות, אגב לא רעות בכלל, כאשר לסדרה יש את התגית של נטפליקס, איך שהוא היא שווה יותר. 

לפני כמה חודשים נטפליקס הסירה את סדרת דוקו הפשע האמיתית החדשה שלה, תעלומות לא פתורות, אשר בוחנת מקרה אחר שלא נפתר בכל אחד מששת הפרקים, החל ממקרי מוות והעלמות בלתי מוסברים ועד חטיפות עב"מים במסצ'וסטס בשנת 1969.

כעת הסדרה התיעודית הוותיקה חוזרת בעיבוד חדש, עם מקרים אמיתיים של היעלמויות לא מוסברות, רציחות מזעזעות ומפגשים מצמררים.

  1. רצח המקושר מוושטינגון
  2. מוות באוסלו
  3. הנמלט מאדף הנידונים למוות
  4. רוחות הרפאים מהצונאמי
  5. האישה באגם
  6. ילדים חטופים 

עם סיפורים מטורפים כמו הרצח של ריי ריברה, המשפחה הצרפתית שנרצחה על ידי אביהם (שעדיין נמצא בחופשיות), והיעלמותה של האמא הטרייה לנה צ'פין, קווי הסיפור שמרו אותנו מרותקים. אבל מוחות חוקרים צריכים לדעת: האם תהיה עונה שתיים של מסתורין לא פתורים? חדשות טובות, בלשי כורסה: תעלומות לא פתורות חוזרות ליותר ב -19 באוקטובר 2020.

רוב חובבים ומעריצים מזדמנים כאחד ייהנו מהדרמה מצמררת בת ששת הפרקים הנוספים. בראיון של היוצר המשותף טרי דאן מאורר ל"ניו יורק פוסט ". הבנו שהעונה הראשונה בת 12 הפרקים חולקה למעשה לשתי עונות של 6 פרקים כל אחת.

רשימת פרקים לצפייה ישירה תעלומות בלתי פתורות עונה 2 צפייה ישירה נטפליקס ישראל

קבעו תזכורת ליומן עכשיו: המסתורין הלא פתורים עונה השנייה יוקרן בבכורה ברשת בנטפליקס ב -19 באוקטובר. ראוי לציין: הוא מגיע בדיוק בזמן ליל כל הקדושים. מסיבת צפייה מפחידה בבית, מישהו? (סליחה - היה חייב.)

כדאי גם לשים לב: העונה המקורית הייתה ברשימת 10 התוכניות הכי נצפות בנטפליקס במשך ימים ארוכים, ונשארה במקום הראשון זמן רב בנטפליקס, כך שזה די שגם עכשיו היא צפויה להיות בראש רשימת הסדרות "פופולרי בנטפליקס".

סדרות חדשות ומומלצות נטפליקס ישראל

מסע בין כוכבים: דיסקברי עונה 3- מאה שנות שקט פורצת מלחמה בין הפדרציה לאימפריה הקלינגונית, ובמרכז העימות – קצין בצי הכוכבים שאיבד את שמו הטוב.

מי מתגורר באחוזת בליי עונה ראשונה- לא כל מי שמת בהכרח נעלם. אופר צעירה צוללת לתוך תהום של סודות מצמררים בסיפור אהבה גותי, מאת היוצר של "מי מתגורר בבית היל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה