תערוכות ברחובות 2022 בגלריה העירונית לאמנות רחובות תאריכים שעות פתיחה

$(function(){setImageBanner('62ec3c4d-5e69-4e01-9436-c09dade1ab55','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

אירועי תרבות ברחובות - שלוש תערוכות חדשות נפתחות בגלריה העירונית לאמנות רחובות
עיריית : "והסופה כבר שככה", "בנותיי-דיוקן עצמי" ו"תלוי ועומד". אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים ביום שישי 28.10.22 בשעה 11:00 בגלריה העירונית לאמנות.

תערוכות ברחובות "נומי", שמן על נייר, 2019 בנותיי דיוקן עצמי

תערוכות ברחובות 2022 בגלריה העירונית לאמנות רחובות תאריכים שעות פתיחה

אירועי תרבות ברחובות תערוכות בגלריות. עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את הציבור לשלוש תערוכות אומנות מיוחדות, אשר ייפתחו בגלריה העירונית לאומנות ברחובות. מדובר בתערוכות מעוררות השראה, אשר הופכות את חווית הצפייה למעוררת מחשבה, וכמו כן, ייהנו המבקרים מטכניקות האומנותיות הרב גוניות.

אירועי תרבות ופנאי בנס ציונה רחובות והשפלה באתר המקומון נס ציונה נט.

 "והסופה כבר שככה" אוצרת הינה דליה דנון

מוצגת הסופה ככוח מניע, יצירתי אלים הדוחף לשינוי. באמנות כמו במציאות, הסערה מזעזעת את היסודות, מחריבה את הישן ומחייבת להוליד מתוך התוהו ובוהו עולם חדש, יצירה חדשה. העבודות המוצגות בתערוכה מעבירות משהו מאותו מצב רוח באמצעות חמישה אומנים ומשורר.

רוני ראובן מציג נוף בראשית של עולם נטול ציוויליזציה, אפל וסוער לצד צמחייה סבוכה הבוקעת ממעמקי האדמה, חור שחור, או עין הסערה, ערפילים כבדים ועוד. בעבודות של חדוה ראובן הים הגועש נולד מתוך תנועה של קרמיקה וברזל. "סערתנועה" כלשונה של האמנית, שמחברת ל"חומר הפנימי" החי.

טיולים בסתיו: פריחת חצבים ומסלולי הטיול אחרי החגים לאן כדאי לטייל בשבת

 

ענת מיכאליס מנסה להתגבר על אימת הריק בעזרת שטף מילים, בטקסטים רפטטיביים, כדוגמת מספר הטלפון של האהוב שנטש, אשר נכתב שוב ושוב. הספרוֹת וכמוהן האותיות הופכות לצורה; משילות את משמעותן הראשונית ומקבלות משמעות חדשה.

בעבודת הווידאו של מלי דה קאלו מתועדים שיטוטי לילה בסביבה המיידית של הסטודיו שבו היא עובדת והמצלמה מאפשרת לה מבט כפול: זה המתבונן מרחוק, שגם מנסה לחבר את הרכיבים וזה המשתוקק להתקרב, לפעור פתח עמוק יותר כדי לראות את הדברים.

תצלומיה של ורדה כרמלי מציגה נוף מפולין, עוסקים בנושא יש ואין תוך דימויים מעוררי השראה.

המשורר גילי דנון בשירו "הלילה הזה" מתאר את המתח שלפני הסערה. זרעי הפורענות כבר נטמנו, "הזמן נגוע". שקט מתוח, "אין יוצא ואין בא". 

 "בנותיי-דיוקן עצמי" מיקה פיינרמן

האוצרים שלה הם סלין איזבורניצקי ומאיר נטיף, מוצגים תצלומיה האומנותיים, שהיו למעשה דרכה לתקשר כעולה חדשה לפני 25 שנים. בתצלומים תיעדה את שתי בנותיה בשתי סדרות, "שי" ו"נומי", המציגות רישום וציורים בצבעי שמן מתוך צילומים שצילמה מיקה בזמן טיול משפחתי ומפרקת את הצילומים לגורמים מקוריים במיוחד.

"תלוי ועומד"  בגלריה להדפס אמנותי, מציגה האומנית הילה הרמלין קוטנר

תערוכת סתיו. בתערוכה זו יוצגו תחריטים ותצריבים מקוריים העוסקים בנושא ״התלוי ועומד״, ״היש והאין״ ביצירותיה. האוצרת היא יעל סונינו-לוי.

אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים ביום שישי 28.10.22 בשעה 11:00 בגלריה העירונית לאמנות רחובות – הגלריה להדפס אומנותי, בבית התרבות ע"ש סמילנסקי ברח' גולדין 2

שעות ביקור בתערוכה: ימים א'-ה' 19:00-8:00 ימי ו' 12:00-8:00

נעילת התערוכה:  27.12.22

הצגות ילדים חנוכה 2022 בנס ציונה רשימת מופעים ותאריכי החופשה והחג השנה

רחמים מלול, ראש העירייה: "עיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית דואגת להציב במרכז הבמה מגוון פעילויות התרבות. בשנים האחרונות, דווקא על רקע העלייה בצריכת תכנים דיגיטליים, יש צמא לצרוך אומנות מקרוב ולא מבעד למסכים הסלולריים או צגי המחשב. המבקרים בתערוכות בעיר מתארים עד כמה האומנות מרשימה וממלאת אותם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה