מנגן ושר yes צפו בטריילר- למה כולם רוצים להיות זמרים מזרחיים?

$(function(){})

הרבה זמן לא הייתה לנו סדרה ישראלית חריפה כזו! מנגן ושר שתעלה בקרוב ב- yes מציגה דרמה חדשה וסוחפת בכיכובו של הזמר המוכשר בר צברי , במרכזה מוסיקאי צעיר ומוכשר מראש העין, גילי חדד, שהחלום הגדול שלו הוא להוציא שיר לרדיו. על המסך מחכות לא מעט הפתעות בשילוב כוכבי הזמר המזרחי.

דרמה חדשה וסוחפת בכיכובו של הזמר המוכשר – בר צברי 

הרבה לפני קיסריה וכובי האינסטנט של הזמר המזרחי, היו כאן זמרים אסליים שחלמו להצליח בגדול ולכבוש את מועדוני הלילה והחפלות. אם אתם מתגעגעים לזמרים של פעם, אלו שבשנות השמונים כבשו את מועדוני הלילה אתם חייבים לצפות בסדרה החדשה "מנגן ושר" המשודרת ב-yes. 

קרדיט תמונה מתוך ערוץ היוטיוב של yes. 

על מה הסדרה מנגן ושר לצפייה ישירה פרקים מלאים yes

הוא גדל כילד פלא שהופיע במועדונים של אביו, שנטש בהמשך את המשפחה ומאז הוא הילד הגדול שלוקח אחריות על המשפחה. הוא תמיד שם בשביל אמו האהובה (דפנה דקל) אחותו התיכוניסטית המורדת (קים אור אזולאי) ואחיו הג'ובניק שלא עוזר בכלום. (עדי אלון).

גילי עובד באולם אירועים, מופיע בחפלות קטנות עם קלאסיקות מזרחיות, מצליח לאסוף כסף להקלטה באולפן ואף מנסה לרתום אליו את יהודה קיסר בכבודו ובעצמו, . אלא שכשסוף סוף מגיע יום ההקלטה הוא מקבל ידיעה על מות אביו באופן מפתיע ואפילו מתמיה. וכך גם במותו הצליח האב להרוס לו את החלום.

עכשיו הוא צריך לטפל בחובות שהשאיר אביו למאפיונר המקומי, (ששון גבאי) והוא נאלץ לעבוד כנהגו הפרטי. מה שמתחיל בעוינות גדולה בין השניים, לאט לאט מוליד מערכת יחסים מורכבת ואישית שמטלטלת את המשפחה כי דווקא בזכותו הוא מצליח לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ולקבל אולי את האב שאף פעם לא היה לו.

היכן צולמה הסדרנה מנגן ושר? 
הסדרה צולמה ברובה בראש העין הוותיקה, בבימוי של במאי הקולנוע המוערך ייבגני רומן (תושב המקום, כמו גם יוצר הסדרה – עודד נוי). בר צברי, הזמר העולה והמוכשר יבצע בסדרה שירים מקוריים שאת חלקם כתב, לצד קאברים בעיבודים והפקה של יעקוב למאי האחד והיחיד , שישתתף בסדרה 'בתפקיד עצמו' כמו גם אושיות נוספות בסצנת המוזיקה המזרחית : יהודה קיסר, ישי לוי, יואב יצחק , ירון אילן, אסף אטדגי ובהופעת אורח - עדן חסון.

באיזה יש פרקים חדשים של מנגגן ושר ב-yes

מנגן ושר: החל מה-11/11 ב- yes VOD. ימי ה' בשעה 21:00 ב- yes ישראלי וב- STINGTV רק ב-yes

מנגן ושר רשימת שחקנים 

שחקנים: בר צברי, ששון גבאי, דפנה דקל, ג'וי ריגר, עדי אלון, קים אור אזולאי, אמיתי יעיש, עינת שרוף, ריימונד אמסלם ועוד.

צפו בווידאו לקראת פרק 1 מנגן ושר yes צפייה ישירה פרק מלא 

מנגן ושר פרק המלא 1 לצפייה ישירה yes 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה