yes מעילה אתי אלון הסדרה החדשה לצפייה ישירה. פרקים מלאים וספוילרים

$(function(){setImageBanner('7d199445-3241-425a-b534-7f8bd4606933','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

היה שווה לחכות לה! קבלו את yes מעילה אתי אלון הסדרה החדשה לצפייה ישירה. פרקים מלאים וספוילרים. רשימת שחקנים מעולה הופכת אותה לסדרה ישראלית מומלצת. בדיוק מה שהיינו צריכים אחרי בני אור.

yes אתי אלון מעילה הסדרה החדשה לצפייה ישירה. פרקים מלאים וספוילרים

לכאורה הכל כבר ידוע על פרשת אתי אלון. מחבחינה משפטית היא הסתיימה ברובה. שלושת הנאשמים העיקריים בפרשה כבר שלמו את חובם לחברה. אתי אלון שוחררה מהכלא, אחיה עופר מקסימוב עובד כרתך ומחזיר את החוב לקופת בית המשפט. האב אביגדור נפטר לפני מספר שנים. אז מה נותר לחדש? מסתבר שלא מעט. ולכן yes אתי אלון הסדרה החדשה לצפייה ישירה. פרקים מלאים וספוילרים היא חשובה מבחינת הדרמה האנושית. זו שכמעט לא נחשפנו אליה. 

לפני אחרי ותוך כדי מה קרה מאחורי הקלעים של פרשת אתי אלון והבנק למסחר

יש אירועים שקשה לשכוח אותם. ביום שהתפוצצה פרשת אתי אלון ישבנו בבית התוכנה המנוע במרכז תל אביב ואכלנו צהריים. משהו פתח את אתר גלובס לבדוק אם כתבו על פיתוח חדש שלנו, ובמקום זה תפסה את העין ידיעה על התמוטטות הבנק למסחר. 

זה היה בשלב מוקדם, שמות טרם התפרסמו וההיכרות שלנו עם הבנק הייתה בעיקר מהשלט באזור הרצל לילנבלום. באותם ימים המתנו לאקזיט של בית התוכנה. הסכום שננקב בהתחלה היה כל כף עצום, שרובנו התביישנו בהערכת האופציות שעמדו לזכותנו.

הסדרה החדשה של יס עוקבת אחר הסיפור האנושי. היא מאפשרת הצצה לחיים במשפחה בוכרית בחולון. אל מנהגי העדה ולמעמד הבלתי אפשרי של הבן הבכור למול אפסיו עוד- אחיות, הורים, אשתו וילדיו. הגביע הקדוש.

זו למעשה נקודת המוצא של מעילה בyes. מכאן אנו עדים למסמך אנושי מרתק וייחודי. 

רשימת השחקנים בסדרה של יס על אתי אלון מעילה 

 דאנה איבגי היא אתי אלון, יהודה לוי בתפקיד עופר מקסימוב, דובר קוסאשווילי בתפקיד אביגדור מקסימוב ז"ל, שלום אסייג, שני קליין, חנן סביון, אור בן מלך, יעקב זאדה דניאל , ענת וקסמן , איציק כהן

צפו בווידאו פרק 1 המלא! מעילה אתי אלון yes. מעילה - סדרה המבוססת על סיפור המעילה הבלתי יאמן של אתי אלון בבנק למסחר. ימי חמישי ב-22:00, yes TV ACTION, yes VOD ו-STING TV

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה