לשחרר את שולי- הסרט החדש של שלישיית מה קשור! צפו בווידאו!

$(function(){setImageBanner('aea804f7-f656-4180-bb5e-9a3ef4d2befc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

לשחרר את שולי- הסרט החדש של שלישיית מה קשור! זה התחיל בתור סדרת מערכונים בתוכנית עם סגולה ותיאר את קורות שלושת הסחבקים הכי סאחים בישראל ועכשיו תוכלו לראות את הסרט החדש של השלישייה- לשחרר את שולי! יהיה מצחיק וחזק במיוחד! אחלן אחלן אחלן!

לשחרר את שולי! עכשיו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ עם שלישיית מה קשור

לצלילי השיר אבא שמעון הם המתקבלים בקוואסן במרכז בנגקוק בירת תאילנד. המטרה ברורה וחדה- לשחרר את שולי. הבן שנעצר ונכלא לכל ימי חייו בתא כלא אפל בתאילנד. זו נקודת המוצא של שלושת הישראלים, הסאחים והמגניבים שהגיעו לארץ שאוהבת תיירים ומציעה להם גן עלי אדמות וחופי ים מדהימים.

שלישיית מה קשור עולה בקרוב לקולנוע עם סרט המשך לסדרת המערכונים המצליחה שהפכה לקאלט של ממש. אז בואו נזכר מי מרכיב את שלושת המוסקטרים מראש העין. הפעם שולי נעלם בקולמוביה, הארץ של נרקוס ואסקובר ויש גם הרבה אקשן וצחוקים בלי סוף! 

אביהו משולם נהג מונית מראש העין
אבא של שולי. יש לו פתיל קצר, מינימום סבלנות ובעיקר רצון עז לשחרר את הבן שלו. אבל מה לעשות שמנעמי החיים בתאילנד מצליחים להשכיח ממנו בכל פעם מחדש את המשימה. הוא לא מתרגש ממלך תאילנד, אבל אם תספרו לו שביטלו את התימניאדה הוא יאבד את הצפון. אולי בגלל זה עלילת הסרט החדש מתרחשת בקולומביה שבדרום אמריקה. 

הדודים בצלאל ונתנאל משולם
העזרים כנגדו של אביהו. לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות לשחרר את שולי האומלל. הם טועמים מכל מנעמי החיים במדינה שבה יול ברינר גילם את מלך סיאם והתאהב באנה. ומה קורה להם בקולומביה? אותו דבר. 

בסרט החדש אביהו נתי ובצלאל (שלישיית "מה קשור") יוצאים למסע הצלה נועז הכולל התנסות במגוון חוויות חוקיות וחוקיות פחות, ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן בקולומביה. האם הם ימצאו את שולי הבן של אביהו ? האם הם ימצאו אהבה? והאם אפשר למצוא ג'חנון בקולומביה? התשובה לכל השאלות היא: אחלן, אחלן, אחלן!

שולי אבא בדרך! צפו בווידאו לקראת הסרט המלא לשחרר את שולי! עכשיו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ואם תרצו הלהיט של הקיץ! עכשיו בקולנוע לשחרר את שולי הסרט המלא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה