סינגל חדש לשחקן והיוצר מנס ציונה - שי בלנקו מנחם - "פיפא"

$(function(){setImageBanner('d8ccd1f6-3717-4e62-91f6-7fd1cd31c6ea','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

מחיאות כפיים ! שי בלנקו מנחם מנס ציונה הוציא לרשת את הסינגל הראשון שלו- "פיפא". רגע לפני גמר ליגת האלופות, .שיר ראשון שמוקדש למשחק הווידאו האהוב – "פיפא".
השיר, בסגנון היפ הופ 'אולד סקול' מדבר על הדבר שהוא, וכנראה רבים מאיתנו, הכי אוהבים ..
צפו בווידאו והקשיבו לשיר !

סינגל חדש לשחקן והיוצר מנס ציונה - שי בלנקו מנחם - "פיפא"

רגע לפני גמר ליגת האלופות, משחרר השחקן והיוצר שי בלנקו מנחם שיר ראשון שמוקדש למשחק הווידאו האהוב – "פיפא". השיר, בסגנון היפ הופ 'אולד סקול' מדבר על הדבר שהוא, וכנראה רבים מאיתנו, הכי אוהבים

בערב שבת הקרובה יתאגדו סביב המסכים מאות מיליונים שמחכים לרגע השיא של עונת הכדורגל העולמית – גמר ליגת האלופות. רגע לפני הגמר, משיק השחקן והיוצר שי בלנקו מנחם את סינגל הבכורה שלו, שנע סביב העיסוק במשחק הווידאו האהוב "פיפא" שהפך לאחד ממשחקי הוידאו הפופולאריים בעולם ובישראל. שי בלנקו, שמעיד על עצמו כחובב מושבע של כדורגל ופיפא בפרט, מחבר בין אהבתו למשחק ולהיפ הופ ומשחרר שיר ראשון בניחוח אירופאי, שיגרום לכל חובב כדורגל, אבל ממש לא רק, לזוז.

אל שי בלנקו מצטרפת הזמרת הצרפתייה אמה רוז שמגלמת את בת הזוג שמבקשת את תשומת הלב של בן זוגה, שלא מוריד את הידיים והעיניים מהמשחק. השיר, בסגנון היפ הופ 'אולד סקול' משלב בין עולם הכדורגל האמיתי וזה הווירטואלי, כשהוא מתובל בשמות של שחקנים וכוכבים, כולל אלו הישראלים, ובמקביל מתייחס למהלכים ולביטויים מהעולם הווירטואלי.

לא רק זמר! הכירו את שי בלנקו מנס ציונה! יוצר, אומן וגם לוחם מקצועי! 

שי בלנקו מנחם נחשב לשחקן צעיר ומבטיח, אשר הספיק להשתתף בסדרות כמו 'ג'ודה' בהוט או 'פעם בשבוע' בכאן, סרטים בהם ההפקה הבינלאומית 'עשיו' ו'הוטל בוטיק פריז' ופרסומות בהן הפרסומת האחרונה ל'במבה', 'ביטוח 9 מיליון', 'בנק הפועלים', 'דה וויס' ועוד. במקביל, הוא מתמודד כמתאבק מקצועי-בידורי ואף היה מועמד להצטרף לליגת ההיאבקות העולמית WWE.

צפו בווידאו Shay Blanco Feat.Emma-Rose -FIFA (Prod. By 2T) | שי בלנקו ואמה-רוז - פיפא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה