כשנוני מוזס רוצה שנתניהו ינצח.. הכל מותר !

$(function(){setImageBanner('7ebace55-6e7b-4074-9684-d718cee7f656','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51704,'Image','');})

"ידיעות אחרונות" הינו עיתון "דמוקרטי" מאוד.. בעלי הטורים יכולים לכעוס ולכתוב למחרת היום ככל העולה על רוחם, אך כשלבוס יש העדפה ברורה, פתאום העמוד הראשי הופך בערב יום הבחירות לעלון בחירות בשרות נתניהו.
כי למי ששכח, אם משפט נתניהו יבוטל, ייחלץ מהבור גם נוני מוזס...

צילום מסך

נוני מוזס הממציא לכאורה של ה"הון שילטון"  בישראל, הוא אדם חכם, מאוד. הוא רוצה יותר מכל שנתניהו ינצח, כדי שבעקבות ביטול או מיסמוס משפטו של נתניהו, יבוטל כמובן גם משפטו שלו. אבל, הוא יודע שלא יוכל להטיף לכך בעיתונו ובוודאי אין טעם לריב עם ובוודאי לא לפטר את אותם האנשים שיוקרתם האישית כעיתונאים וכפרשנים היא שנותנת לעיתון שלו תדמית מכובדת מעט... 

ולכן הוא חיכה ליום האחרון לפני הבחירות ואז השתלט לכאורה באמצעות עושה דברו העורך נטע ליבנה, על ניסוח ועיצוב השער המחפיר שלו מאתמול ואז, כשהכתבים ההגונים שלו ראו זאת, לא נותר להם מה לעשות...

וכך, ברוח ה"דמוקרטית" של מוזס, תקראו היום בעיתון טור חריף ביותר של סימה קדמון כנגד הבזיון ששמו שער העיתון אתמול (ראו דבריה בהמשך) וגם מילות ביקורת יותר עדינות של נחום ברנע.

שמחת זקנתי... אך את ההשפעה של שער העיתון אתמול , גם על מי שרק ראה אותו ברכבת או בידי אדם אחר, כבר לא ניתן יהיה לתקן..

ומהי הבעיה בו? רשות הדיבור לסימה קדמון:

"עמוד השער של העיתון שבו אני כותבת הציג אתמול, יום לפני הבחירות, עמדה ביחס לבחירות שעוד לא התקיימו.
ולא מדובר רק בכותרת ראשית, שהיא כשלעצמה עשויה להשפיע על התודעה בעיתוי קריטי. מדובר גם בתמונות שהופיעו בחצי התחתון של העמוד שבו מופיעים שני המתמודדים הראשיים, נתניהו ולפיד. נתניהו משמאל, עם יד מונפת אל על, חיוך זחוח ומרוצה על פניו, כאילו זה עתה הודיעו לו את תוצאות הבחירות והן לגמרי לטובתו.
מימין לפיד, בתנוחה נוגה, בודד, ללא חיוך ועם מבט של השלמה. אם תמונה כזאת בדיוק היתה מופיעה בעמוד הראשון מחר בבוקר, לאחר הבחירות, לאף אחד לא היה ספק שנתניהו ניצח.
אני מודה שהתביישתי. חשתי עלבון. הרי לא מדובר כאן בפרשנות של פרשן פוליטי. את זה אנחנו עושים כל הזמן. אני כותבת את עמדותיי בעניין ממשלת 61 של נתניהו ומעולם לא עצרו או הגבילו אותי. כמו שלא עשו למי שמביע עמדה ימנית. אבל פה מדובר בעמוד הראשי של העיתון, לא בטורי דעה. בכותרת ראשית, לכאורה אינפורמטיבית ובתמונות שלכאורה חדשותיות.
זה לא רק מגה־פיגוע במחנה שלם. עלו גם טענות שזה לא מדויק מבחינת המספרים (של הפיגועים..)"

וכך הלאה. אך המסר ברור !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה