שלום כיתה א ברכות להורדה תחילת שנת הלימודים מאתר הברכות בעברית

$(function(){})

שנת הלימודים בפתח ואנו הכנו עבורכם אוסף של ברכות להורדה בנושא ברכות מרגשות להורדה בנושא שלום כיתה א, תמונות להורדה עם איחולים לשנת לימודים פורייה ומהרה. כולל לוח חופשות חגי תשרי 2021.

שלום כיתה א ברכות לילדים שעולים מהגן אל בית הספר 

כמו בכל שנה את תשומת הלב בתחילת שנת הלימודים תשפ"ב תופסים הילדים שעולים מהגן אל בית הספר ומתחילים ללמוד בכיתה. מדובר באירוע מרגש. בסופו של דבר מי מאיתנו לא זוכר את היום הראשון שלו בבית הספר. צוות אתר הברכות בעברית אסף אוסף של ברכות מרגשות להורדה בנושא ברוכים הבאים לבית הספר ובהצלחה בכיתה א. 

בהצלחה בכיתה א ברכות להורדה

$(function(){})

בהצלחה בכיתה א ברכות להורדה

גלויות ואיחולים מרגשים בנושא כיתה א

עוד באתר - לוח חופשות בתי הספר תשפ"ב מתי יוצא החגים 

ברכות להורדה שלום כיתה א

תמונה עם ברכה בהצלחה בשנת הלימודים 

נכון לא העולים לבית הספר זכאים לברכות בהצלחה בלימודים. כל מי שמתחיל את השנה החדשה זכאי לשמוע מילה טובה ולהתחיל את השנה ברגל ימין. אז גם עבורכם, עצבנו ברכות להורדה ומכולנו שתהיה לכם שנת לימודים מוצלחת, רצופה!, נעימה ופורייה. 

 שנת לימודים פורייה ומוצלחת!

ואיך אפשר לשא להוסיף תמונת ברכה מקורית של 2 נזירים טיבטיים צעירים, ביום הראשון לכניסת למנזר הבודהיסטי. מכאן ימשיכו להכשרה רבת שנים, כמו התלמידים שלנו בישראל, רק בנושאים קצת אחרים 

https://pixabay.com

שירים בנושא כיתה א' חזרה ללימודים ובתי הספר 

המוזיקה העברית לא שכחה את תחילת שנת הלימודים והעולים לכיתה א. בחרנו את השיר היפה ביותר שכתבה נעמי שמר. הוא שיר האותיות, והוא בטח סייע לא מעט ילדים בלימודי העברית, רכישת הקריאה והכתיבה, לאורך השנים. 

בחרנו את הביצוע המקורי עוד מימי הטלוויזיה הלימודית. 

חופשות חגי תשרי 2021 שנת תשפ"ב 

ערב ראש השנה ושני ימי החג, הימים שני, שלישי ורביעי, כ"ט באלול התשפ"א עד ב' בתשרי התשפ"ב, 6-8.9.2021. חוזרים ללמוד ביום חמישי, ג' בתשרי התשפ"ב, 9.9.2021.

חופשת צום יום הכיפורים 2022

ערב החג ויום החג, הימים רביעי וחמישי, ט'-י' בתשרי התשפ"ב, 15--16.9.2021.חוזרים ללימודים ביום שישי, י"א בתשרי התשפ"ב, 17.9.2021.

חופשת סוכות 2021 שנת תשפ"ב מתי מתחילים מתי חוזרים ללימודים

חג הסוכות ערב החג, ימי החג ואסרו חג, מיום שני, י"ד בתשרי התשפ"ב, 20.9.2021 עד יום רביעי, כ"ג בתשרי התשפ"ב, 29.9.2021. סיום חופשת סוכות וחזרה ללימודים ביום חמישי, כ"ד בתשרי התשפ"ב, 30.9.2021.

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה