אחרי אפל: האם Samsung תוציא את המטען מהערכות

$(function(){})

לאחר שאפל הוציאה את המטען של האייפון 12 מתוך ערכת הרכישה של הטלפונים החדשים נראה שגם סמסונג צפויה להוציא את האביזר הכי חשוב מתוך הערכות של מכשיר Galaxy S21

סמסונג אחרי אפל?
על אף שאין כרגע אישור מחברת Samsung על נכונות הידיעה, בלוגרים מובילים בעולם הסלולר מדווחים על שמועות בנוגע להרכב הערכות החדשות של החברה. נראה שגם האוזניות המקוריות שהתרגלנו לקבל יחד עם רכישת מכשיר חדש ויוקרתי יושמטו.

סדרת גלקסי S21 הכירו את המכשירים החדשים
הסדרה החדשה שיוצאת מייד לאחר השקת סדרת 20S כוללת 3 מכשירי סלולר חדשים
• S21
• S21+
• S21 Ultra

טעינה מהירה שם המשחק בטלפונים תואמים דור חמש

אז מה כל הרעש סביב המטענים? חברות הסלולר נאחזות בטיעוני קיימות ואיכות סביבה. ככל שערכת המכשיר הסלולרי קטנה יותר ניתן לשלח יותר מכשירים לרחבי העולם בפחות דלק. אריזות יותר קטנות ייצרו פחות אשפה וכיוצ"ב. אנחנו יכולים להסכים עם הגישה הזו או לא, אבל זו עובדה.

יתרה מכך, כל צעד שעושות החברות הגדולות עלולה להשליך גם על החברות הקטנות והבינוניות. אם עש היום התרגלנו לבונוס בעת רכישת המכשיר הבסיסי שכלל לרוב מטען מהיר ואוזניות אלחוטיות, כנראה שהמציאות עומדת להשתנות.

כבר היום מגיעים חלק מערכות הסלולר עם מטענים של 25W בקופסה אבל מי שרוצה לבצע טעינה מהירה של מכשיר הסלולר צריך לרכוש מטען של 45W בעצמו.

מטען סמסונג מקורי Super Fast Charger 45W כמה זה עולה
שוק המטענים לסלולר הוא אחד מהשווקים הסוערים והפעילים בתחום הסחר האלקטרוני. מטען מקורי מהיר יעלה לכם בסביבות 200 שח ואילו המטענים שאינם מקוריים ומספקים מהירות טעינה של 45W יעלו כ 100 שח .

SAMSUNG GALAXY S21 - Game Changer!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה