החלפת קישורים לאתר האינטרנט שלך ולמקדמי אתרים

$(function(){setImageBanner('e7344332-f0b4-4642-a9a4-95d48553cb2a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,47851,'Image','');})

בעולם קידום האתרים SEO בניית קישורים לאתר האינטרנט היא אחת המשימות החשובות והמתמשכות בתחזוקת האתר. לפניכם מדריך מעודכן לשנת 2021 בנושא בניית קישורים והצעה להחלפת קישורים עם רשת אתרים מובילה.

https://pixabay.com החלפת קישורים וקידום אתרים

אילו סוגי קישורים נפוצים באתרי אינטרנט ומה כל אחד מהם מעניק לאתר שלך

בעולם האינטרנט בו אנו חיים ופועלים ( בעלי אתרים, מקדמי אתרים) משימת בניית קישורים איכותיים המובילים לאתר שלנו, היא משימה חשובה, מתמשכת ובעיקר בעלת חשיבות באופן שבו מנועי החיפוש מדרגים אתר האתר שלנו. ככל שיש לנו יותר קישורים איכותיים, כך הדירוג האתר שלנו עולה והדגש הוא על קישור איכותי. 

כאשר אנו גולשים בדף אינטרנט ורואים קישור, אנחנו לא באמת יודעים איזה קוד html עומד מאחוריו. שכן בדף עצמו הההבדל לא נראה לעין. בואו נראה אילו סוגי קישורים קוד בניית האתר מציע ומה החשיבות של כל אחד מהם. 

באופן עקורני קישורים הם סוג של הודעה למנוע החיפוש. הם אומרים לו - תראה יש כאן המלצה על תוכן נוסף. לאחר מכן הם מדווחים לו, באמצעות קוד HTML על איכות ההמלצה. האיכות נקראת מיץ קישורים או Link Juice בשפה המקצועית. 

קישורי Do Follow

אלו קישורים ברמה הגבוהה ביותר. הם למעשה מעבירים את הכח של העמוד בו הם מוצבים לעמוד אליו הם מקשרים. אלו נחשבי כקישורי אתרים יקרים יחסית וקשים להשגה, שכן האתר המקשר מעניק את הכח שלו לאתר המקושר. 

<a href="https://nessziona.net/">blue text</a>

קישור מסוג Not follow

קישור nofollow הוא סוג של קישור שמורה למנועי החיפוש לא להעביר שום סמכות קישור מהעמוד שלך לאתר האחר שאליו אתה מקשר. אבל ידוע לכל מקדם אתרים שגוגל עוקבת אחרי הקישורים האלו ומקנה להם חשיבות לא מעטה בדירוג האתרים. אז נכון שהם פחות טובים מקישורי Do Follow אבל כל אתר צריך גם אותם בארנסל SEO שלו. 

<a href="https://nessziona.net" rel="nofollow">blue text</a>

קישורים לתוכן שכתבו הגולשים UGC 

אם האתר שלך מאפשר לגולשים להצג באתר תוכן שהם כתבו, או למשל מדור דעות הדרך להכריז בפני מנועי החיפוש כי מדובר בתוכן של גולשים ולא של המערכת הוא באמת קישור מסוג UGC. חלק מהבלוגרים המובילים בעולם טרם גבשו דעה לגבי איכות הקישור. 

לחצו כאן וכתבו לנו - החלפת קישורים עם רשת אתרים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה