סיב אופטי אינטרנט ביתי השוואת מחירים הוט, בזק, אנלימיטיד איפה הכי משתלם

$(function(){})

האינטרנט המהיר באמצעות סיב אופטי משנה את כללי המשחק. מי שהתקין בבית את חבילת אינטרנט מהיר ביתי או במשרד, יכול להרגיש את ההבדל בינו לבין החיבורים האיטיים של הטכנולוגיות הישנות. לקראת פריסת הסיבים האופטיים בחלקים גדולים של ישראל, הכנו עבורכם טבלת השוואה למחירי חבילות אינטרנט סיב אופטי.

 חבילות של 1GB מהירות לא פחות! לכו על הטוב ביותר! 

כאשר רוכשים לבית חבילת אינטרנט סיבים אופטיים אסור להתפשר. הנטפליקס, הניידים שמחוברים ל WIFI ואיכות הצפייה בטלווזיות חכמות דורשות אינטרנט 100 מגה. התפשרתם? נתקעתם. 

אבל רגע לפני שמתחילים את החגיגה על הפס המהיר, יש לבדוק ראשית האם הכתובת שלכם כלולה כבר בפריסת סיב אופטי ולאיזה ספק אתם שייכים. לאחר מכן יש לבדוק את החבילות המוצעות כי פער המחירים, כמו שתכף תראו הוא לא קטן בכלל. 

השוואת מחירי אינטרנט ביתי מהיר על בסיס המידע באתרי הספקיות בתאריך פרסום הכתבה. 

הוט אינטרנט מהיר תשתית סיבים אופטיים כמה עולה? 

באתר הוט מוצע חבילת גלישה ביתית עם פוטנציאל של עד 1,000Mb מהירות הורדה והורדה במהירות 100Mb. במה זה יועיל לנו לעומת האינטרנט הקיים כיום? גלישה מהירה ברחבי הבית ( חובה) ולפי המידע באתר תוכלו לקיים שיחות זום ווידאו יציבות וללא דיליי. לא פחות חשוב- חוויית גיימינג איכותית במהירויות גבוהות ועוד. המחיר באתר טרם פורסם נכון להיום. 

019 על תשתית אנלימיטד 

אינטרנט ביתי 1000Mbps במחיר של 108.80 שח לחודש כולל חודש ראשון חינם+ התקנה חינם. במחיר לאחר שנה ישתנה ל129 שח. 

בזק פייבר אינטרנט במהירות 1 גיגה 

חבילת Bfiber במהירות גלישה של 1 ג׳יגה העלאה ו100Mbps והורדה במהירות מרשימה של עד 1000Mbps נמכרת לצרכן במחיר החל מ119 שח לחודש למשך שנה. תשתית בלבד. 

צפו בסרטון צעד לקידמה או הגדלת פערים? הסיבים האופטיים שישנו את תשתית האינטרנט בארץ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה