עט נובח.. מוטי קליינמן מסכם את "מבצע אדמ"ור"

$(function(){})

שאפו למשטרה על מבצע אדמו"ר, וכמה הארות:
מבצע מורכב ומוצלח, ללא ספק – אם היעד המרכזי היה מניעת הישנות אסון מירון.
ואחרי שזה נאמר, צריך לחשוב על כמה עניינים:

פרטי

  • דוברות ותקשורת. המשטרה שבה ושגתה בכך, שלא ייחסה חשיבות להעברת המידע בזמן אמיתי לציבור. חצי מדינה היסס אם לצאת מהבית, גוש דן המורחב הטיל על עצמו סגר, ובאולפנים לא ישב אף איש משטרה בכיר, כדי לרכז ולהעביר את ההמלצות. עם כל הכבוד לאלון עידן, ולכמה כתבים עילגים מהמגזר, הציבור היה ראוי ליותר. איפה תת ניצב מוריס חן כשצריך אותו?
  • אולפנים פתוחים. מדוע נדרש לפתוח אותם בכל הערוצים? כל שתרמו היה ראיונות בלופ אינסופי תוך שילוב מיותר של פוליטיקה חרדית. הטכנולוגיה שידרה המון צילומים ממבט על, שלא עזרו לאיש.
  • המספרים. ממאות אלפים בודדות ועד מיליון משתתפים. כל המספרים נזרקו, ואיש לא יודע לספור באמת. נשמע אמין כמו רולטה. האמת? זה לא מועיל לנהג על כביש 1.
  • שאלת השאלות. מגישה בערוץ הממלכתי סיימה ראיון בשאלה החשובה מכל, שסימלה בעיניי את רדידות התקשורת ומריחת הזמן: אז מה יעלה בגורל דירתו של האדמו"ר, ועל שם מי היא רשומה. נשבע לכם שהיא שאלה את זה.
  • קרדיטים. דווקא הערוץ הזה, כאן, הזדרז והעניק קרדיטים עם תמונות, לארבעה קציני משטרה, עוד טרם תם הארוע. אין ספק, למצולמים לא היה קשר לפירסום הקרדיט. או שכן? זה המקום להזכיר: קרדיט, כמו זכות קדימה, לא לוקחים בכוח, מקבלים בלבד. במבצע אדמו"ר לקחו חלק אלפי שוטרים, אבל לך תפרסם את כולם...
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה