תנו לי עוד מפגינים ליכודניקים כמו מלכה לוי אליהו וקחו מפה את המגוייסים מרמלה !

$(function(){setImageBanner('3d4b2f14-9e11-4aed-afaf-f8b8ebcf2c26','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

הפגנות והפגנות נגד, אדרבה. כל עוד הן נערכות בידיעה ששני הצדדים שכנים ואחים בני אותו עם.
אין לי בעיה עם ליכודניקית נאמנה כמו מלכה לוי שמעריצה את ביבי. אך מי שקורא לי "בוגד" לא יכול להיות "אח שלי"... מצטער !

והפתעה... אתמול חגגו כמה מחבורת מפגיני הנגד בצומת הקניותר "יומולדת לנתניהו" שזה נחמד, והניפו שלט "נתניהו שוק רמלה איתך"...

אם היה צורך להוכיח עד כמה נס ציונה שונה בהרבה מובנים מערים שכנות, באו השבועות האחרונים וההפגנות נגד השחיתות ברחובותינו והוכיחו זאת.

שימו לב שמהצד של המוחים נגד נתניהו והשחיתות,  מגיעים עשרות רבות פעמיים שלוש בשבוע ולעיתים גם הרבה למעלה ממאה.

ואילו מהצד של תומכי נתניהו (המכנים עצמם ימנים ואת האחרים סמולנים) מגיעים חמישה שישה מתושבי עירנו חברי ותומכי הליכוד ועוד חבורה של למעלה מעשרה צעקנים מניפי כרזות מסוג "שמאלנים בוגדים" שהם אינם תושבי עירנו. ואפילו חברי "לה פמיליה" היו ביניהם.

ואם מגיעה פעילה מהנמרצות ביותר , כמו מלכה לוי (מוכרת יותר כמלכה חממי לשעבר) ראו איזה כרזות היא נושאת ואיזה האחרים...

יחי ההבדל הגדול ! 

לא תראו שם את שמנה וסלתה של תנועת הליכוד בעיר, ולא אנקוב בשמות כדי שהביביסטים סטייל מיקי זוהר לא יתאנו להם...

אלו האנשים שלא יעלו על דעתם לקרוא לי ולדומיי "בוגדים" ולכן הם עבורי אחים ונמשיך להתווכח בלהט, כפי שאני עושה עם דן נחמן ומושיק קוברסקי, שני אנשים בעלי יכולות ורקע מרשים, אשר מבטאים את עמדותיהם בעיתון ובאתר במדור "ברגל ימין" .

דן ואני שירתנו בצה"ל באותה יחידה ולימים היה מפקדי במילואים, בשלהי מלחמת לבנון הראשונה. הוא יטען שאני שטוף שינאה ומתנשא... אך לא יהין לכנותני "בוגד".

למזלנו, הם עדיין הרוב, שלא כמו הבריון הצעיר בן ה22 -25 שבו נתקלתי לאחרונה צועק לעברי בשינאה בלתי מוסברת  "כולכם בוגדים, לכו לעזה " , הוא אמנם לא ראוי להתייחסות, אך לא ניחנתי ברוחב לב שכזה, עד כדי שאראה גם בו "אח". 

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה