סיורי סליחות מאורגנים 2020 קרן קיימת לישראל

$(function(){})

על אף ההגבלות ומיעוט סיור סליחות בכותל קרן קיימת לישראל מקרבת לבבות בסיורי סליחות במהלך חודש אלול 2020 ומקיימת סיורי סליחות ברחבי הארץ,

הסיורים תחת הקפדה על הוראות משרד הבריאות בזמן מגפת הקורונה.
הרשמה טיול סליחות ברחבי הארץ טלפון ופרטים נוספים באתר נס ציונה נט

סיורי סליחות 2020 ירושלים ימין משה משכנות שאננים טחנת הרוח צילום אבי חיון

גם בתקופת הקורונה סיורי סליחות בירושלים הרשמה 

על רקע המצב התוסס בחברה הישראלית בצל משבר הקורונה, סיורי הסליחות השנה יהיו בסימן ערבות הדדית, במהלכם יערכו מעגלי שיח בנושאים שונים ומגוונים.

רשימת אירועי סליחות סיורים וטיולים ברחבי הארץ ההרשמה באמצעות קו ליער קקל . יש לשמור על כללי הבטיחות , עטיית מסכות וריחוק חברתי . 

את הסיורים יובילו מדריכי קק"ל וישולבו בהם מגוון אטרציות בהן: נגנים, שחקנים, פגישות עם גבאי בתי כנסת וישיבות, מדורות והכנת פוקאצ'ות, עששיות ועוד, כל סיור והתוספות המיוחדת שלו.

סיורי סליחות 2020 בירושלים 

'שומר החומות' – משכנות שאננים והעיר העתיקה

סיור קסום בסמטאות העיר העתיקה ירושלים, בעקבות דמויות מופת וסיפורים מרגשים מהעבר הרחוק והקרוב.

הסיורים יתקיימו בימי חמישי החל מר"ח אלול ועד ו' בתשרי, 20.8-24.9, החל מהשעה 21:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, שחקנים ופגישות עם גבאי בתי כנסת.

'בלשונות רבות מספור דיברנו' – סיור סליחות בנחלאות עדות ומנהגים 

סיור בסמטאות הציוריות של שכונת נחלאות, נבקר בבתי כנסת מגוונים ונעקוב אחר הפסיפס האנושי המרתק של עדות ומנהגים שונים.

הסיורים יתקיימו בימי שני החל מר"ח אלול ועד ו' בתשרי, 20.8-24.9 (ביום שני 21.9 לא יתקיים סיור, במקומו יתקיים ביום רביעי 23.9), החל מהשעה 21:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, שחקנים ופגישות עם גבאי בתי כנסת.

'בדרך אל העיר' – סיור סליחות מן החוץ אל הפנים ברכס שיירות לירושלים 


בדרך לכל יעד יש קשיים, בדרך לציון קורבנות רבים. קורבנות מלחמת העצמאות השאירו לנו ארץ וערך. הסיורים יתקיימו בימי שלישי 8.9, 15.9 ו-22.9, החל מהשעה 18:30. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, עששיות, מדורה והכנת פוקאצ'ות. הולך להיות טעים ואנו ממליצים בחום ! 

סיור סליחות בדרום הרשמה קו ליער 

'קול ביער אנוכי שומע' – יער יתיר

כמוכר בסיפורי הסליחות, בהם הגבאי דופק בחלונותיהם של המתפללים, מעיר וקורא להם לסליחות, גם אנו נלך ביער בחושך, עם עששיות בין העצים, ונוכל לשמוע את לבנו פועם בדממת הטבע.

הסיורים יתקיימו בימי רביעי החל מר"ח אלול ועד ו' בתשרי, 20.8-24.9, החל מהשעה 18:30.בסיור זה יהיו תוספות של עששיות, שירה ונגינה, קומזיץ, פוייקה ומדורה.

מרכז מידע קרן קיימת קו ליער מידע ורישום לאירועים וסיורים 1-800-350-550 ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש בקפסולות של 20 משתתפים

סליחות בצפון הארץ סיורים של קרן קיימת

סליחות בצפת 'יחיד מול יחד' בסמטאות הציוריות העירו של הארי 

סיור ייחודי בו נחזור לסמטאות העיר העתיקה צפת של המאה ה-16.

הסיורים המרתקים יתקיימו בימי שלישי החל מר"ח אלול ועד ו' בתשרי, 20.8-24.9, החל מהשעה 21:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, שחקנים ופגישות עם גבאי בתי כנסת.

'בוחן כליות' סיור סליחות בטבירה אז והיום

סיור מעורר השראה בעקבות דמויות מופת – הרמב"ם, ר' אבולעפיה ועוד בסימטאות העיר שהייתה בעבר אחת מחשמת ערי הקודש בהם התיישבו יהודים בימי השלטון העותמני . 

הסיורים יתקיימו בימי שלישי החל מר"ח אלול ועד ו' בתשרי, 20.8-24.9, החל מהשעה 21:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, שחקנים ופגישות עם גבאי בתי כנסת.

'אבנים מתעוררות בלב גולן' – אום אל קנאטיר ותל סאקי

סיור בין שלל בתי כנסת עתיקים, טבע הבריאה וסיפורי מורשת קרב מרגשים. הסיור יתקיים בימי רביעי, 9.9 ו-23.9, החל מהשעה 18:30. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, עששיות, מדורה והכנת פוקאצ'ות.

'קהילה ומעורבות בנוף גלילי' – ממצודת בירייה לקבר אביי ורבא

חוויה לילית קסומה לאור עששיות, באוויר הצלול של הגליל. נפגוש חכמים מתקופת המקרא והמשנה וגם קצת את עצמנו. נבקר בתצפית מרהיבה מהיפות בישראל.

הסיורים יתקיימו בימי חמישי, 17.9 ו-24.9, החל מהשעה 17:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, עששיות, מדורה והכנת פוקאצ'ות.

'לימוד או מעשה באווירה גלילית' – יער בירייה:

נתחיל את הסיור לעת ערב בחניון עין זיתים, על דרך נוף גלילית נמשיך ונבקר בקברו של רבי טרפון, ובדרכי נוף קסומות של יער וחורש טבעי ונטוע, ונסיים את המסע בקבר הרשב"י.

הסיורים יתקיימו בימי חמישי, 27.8 ו-10.9, החל מהשעה 17:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, עששיות, מדורה והכנת פוקאצ'ות.

שימו לב *סיור רכוב עם הליכה מעטה, מותאם למשפחות עם ילדים.

'בשביל הצדיקים דאז והיום' – שביל הצדיקים יער בירייה

בין עצי ארז וחורש צופה על הר כנען ורמת כורזים, נתחבר לאווירת ימי אלול. נכיר את ניסיונות ההתיישבות במצודת בירייה ונסיים בשירה בבית הכנסת שבמצודה. הסיורים יתקיימו בימי חמישי, 20.8 ו-3.9, החל מהשעה 17:00. בסיור זה יהיו תוספות של נגנים, עששיות, מדורה והכנת פוקאצ'ות.

דניאל עטר, יו"ר קק"ל: "סיורי הסליחות הם אירוע מרגש בחשיבותו ובמסר שלו בכל שנה ושנה. הפעם, בצל מגפת הקורונה הפוקדת את העולם ואת מדינת ישראל, סיורי הסליחות מקבלים משמעות נוספת. אנו מזמינים את הציבור הרחב לקחת חלק בסיורי הסליחות של קק"ל, לקרב לבבות, ולהנות משלל האטרקציות הנוספות בהם."

קרן קיימת לישראל טלפון 1-800-350-550 מוקד מידע קקל 

המקומון של נס ציונה באינטרנט אתר נס ציונה נט , אירועים בזמן אמת הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו ותהיו ראשונים לדעת מה קורה בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה