אז מה חדש במפעל הדגל של נס ציונה- אלביט מערכות?

$(function(){})

על הישגי החברה ביניהם פיתוח מערכת יירוט אווירי בלייזר לו שותפה אלביט יחד עם משרד הביטחון,- למדו ראש העיר ובכירים בעירייה בסיור מקיף במפעל.
ואף סוכם על שיתופי פעולה עתידיים של עובדי החטיבה עם תלמידי ביה"ס פארק המדע השוכן בסמוך למבנה החברה

יח"צ

ראש העיר שמואל בוקסר ביקר אתמול בחברת אלביט מערכות, חטיבת מודיעין ונפגש עם מנכ"ל החטיבה אורן סבג ובכירי החטיבה.

אל ראש העיר שמואל בוקסר הצטרפו סגנית ראש העיר, סמדר אהרוני ומהנדס העיר, בועז גמליאל.

הביקור התקיים באתר החטיבה המרכזי אשר ממוקם בנס ציונה. במהלך הביקור התקיים סיור במתקני החטיבה והוצגה כלל הפעילות הענפה ופורצת הדרך של חברת ההייטק הביטחונית, העוסקת בפיתוח ויצור מערכות לחימה מתקדמות. כמו כן, נסקרה פעילות החברה בעולם ותרומתה לביטחון מדינת ישראל.

במהלך הביקור הוצגה מצלמת החלל הייחודית תוצרת החטיבה הממוקמת בנס ציונה ומשמשת לצרכי הביטחון של מדינת ישראל.

מנכ"ל החברה אורן סבג שיתף את ראש העיר בתוכניות החטיבה שעיקר שטחה בתחומי העיר נס ציונה ומעסיקה כ 2,000 עובדים, להרחיב את פעילותה ולקלוט עובדים נוספים. עוד עדכן המנכ"ל בצורך במבנה נוסף כמו גם בתשתיות תומכות אשר יאפשרו את קליטת העובדים והרחבת הפעילות.

בתום הפגישה סוכם כי העירייה תסייע לחברה לקדם את תוכניות הפיתוח.

עוד סוכם על שיתופי פעולה עתידיים של עובדי החטיבה עם תלמידי ביה"ס פארק המדע השוכן בסמוך למבנה החברה, כחלק ממסלולי העשרה המתקיימים בבית הספר עבור תלמידים במסלולים טכנולוגים.

ראש העיר שמואל בוקסר:

״חברת אלביט היא מבין החברות המובילות ופורצות הדרך בעולם בתחום פיתוחים טכנולוגים ביטחוניים. תרומתו של הפיתוח הטכנולוגי ליירוט אווירי בלייזר, לו שותפה החברה, יתרום תרומה משמעותית לביטחון המדינה ולחוסן של העורף. אמרתי למנכ"ל חטיבת מודיעין שאנחנו נסייע ככל שניתן לתוכניות החטיבה להרחיב פעילות, זאת בהמשך למדיניות כוללת לאפשר פתיחה והרחבה של עסקים וחברות בעיר. כדי לשפר את איכות החיים של תושבי העיר, אנחנו צריכים לפעול כדי לאפשר לתושבים לבחור לעבוד היכן שהם גרים ולגור היכן שהם עובדים.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה