חדשות קריית עקרון- הגננת ענת מרק מקריית עקרון זכתה בפרס החסד הארצי של חמ"ד

$(function(){setImageBanner('072520cf-fbda-4f3f-9da6-a31e996cc137','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


ענת מרק, גננת מובילה ומנהלת גן אירוסים בקריית עקרון, היא זוכת פרס החסד הארצי של החינוך הממלכתי דתי (חמ"ד) לשנת תשפ"א. ענת היא אשת חינוך וותיקה, מובילה מזה שנים קשר ייחודי של הגן עם "מרכז יום לקשיש" ודואגת בהתנדבות למחסורם של ילדי הגן ממשפחות נזקקות. ראש המועצה חובב צברי: "זכייתה של ענת בפרס חמ"ד הארצי הוא מקור גאווה לקריית עקרון כולה"


ענת מרק היא דמות מורת מאוד בקריית עקרון. היא עובדת כגננת ב"גן אירוסים" ביישוב, בו היא עובדת כ- 30 שנים, חינכה ועודנה מחנכת דורות של ילדים במסירות, מקצועיות במסירות, רגישות ואהבה לכל ילד. הקשר האישי והחיבור הרגשי לכל ילד מוביל את עשייתה לאורך השנים.

במקביל לניהול הגן, חיזקה ענת את הקשר הבין דורי בין ילדי היישוב לבין בני הגיל השלישי. לשם כך, בשבע השנים האחרונות, היא פועלת בשיתוף פעולה עם "מרכז יום לקשיש" ובמסגרת זו בנתה תכנית שנתית, אשר מפגישה בין הילדים לוותיקים באופן קבוע לטובת מגוון פעילויות משותפות. חיזוק הקשר בין דורי היא אחת מהמטרות המרכזיות בעשייה שלה ובחייה, והיא מתרגשת לשמוע שהילדים פוגשים את הוותיקים מחוץ לגן וקוראים להם "סבא".

עשיית החסד מובילה אותה עוד מבית הוריה ועבורה מדובר בירושה טבעית שעליה לקיים. אמה נפטרה לפני כ-7 חודשים ולאחר מכן, היא קיבלה את ההודעה על זכייתה בפרס. ענת רואה את זה כסגירת מעגל: "חבל שאמא שלי לא רואה... ריגש אותי התזמון שהיא סיימה את זמנה בעולם הזה ואני ממשיכה את דרכה".

ענת פועלת, בהתנדבות מלאה, עם משפחות נזקקות של ילדים שלומדים אצלה בגן, תורמת להם סלי מזון, בגדים, ריהוט ודואגת לצרכי משפחותיהם. היא נשארת בקשר עם המשפחות גם לאחר שהילד מסיים את לימודיו בגן שלה ואומרת: "המשפחות עוד צריכות אותי, אז אני שם".
המפקחת שלה, גב' ענת יירו, אמרה בעקבות זכייתה של ענת בפרס: "ענת יקרה, רבות בנות עשו חייל ואת עלית על כולנה! גאה בזכות להיות מפקחת עם גננת מיוחדת כמוך!".

ראש המועצה המקומית קריית עקרון, חובב צברי: "פועלה של אשת החינוך, גב' ענת מרק, מבטאים היטב את ערכי הנתינה לקהילה והעזרה לזולת, אשר לאורם אנו מחנכים את ילדינו. זכייתה של ענת בפרס חמ"ד הארצי הוא מקור גאווה לקריית עקרון כולה. בשם עובדי המועצה ותושביה אני מאחל לה המשך עשייה ברוכה למען הקהילה".

תיאור התמונה מימין לשמאל: משה לוי מחזיק תיק חינוך, אביבה וגנר מנהלת אגף חינוך, ענת מרק הגננת, כוכי טרי מנהלת מחלקת גני ילדים וראש המועצה חובב צברי. קרדיט: דוברות קריית עקרון.
משה לוי מחזיק תיק חינוך, אביבה וגנר מנהלת אגף חינוך, ענת מרק הגננת, כוכי טרי מנהלת מחלקת גני ילדים וראש המועצה חובב צברי. קרדיט: דוברות קריית עקרון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה