כך הם מגיבים: על הפירסום הבלעדי שלנו בנושא הנצחת יוסי שבו ז"ל.

$(function(){})

המשפחה: צר לנו שמר בוקסר לא טרח ליידע או להתייעץ איתנו כפי שהחוק מחייב אותו.
העירייה: פירסום ההמלצה, בטרם הספיקה הוועדה אפילו לגבש פרוטוקול ולפנות בצורה מכובדת וכפי שמתחייב ונהוג, לבקש את התייחסות משפחת שבו הסבה עוגמת נפש ואנו מצרים על כך.

ארכיון

בעקבות פירסום הידיעה על ידינו אמש, התחוללה סערה לא קטנה במערכת הפוליטית.

ראשית כי פירסמנו זאת ללא אישור פורמלי ולמרות שראש העיר ביקש בישיבה לשמור על כך בסוד, בינתיים.

ושנית, כי משפחת שבו הגיבה בצורה בוטה ביותר.

בתו של יוסי ז"ל, לילך דגן, העבירה אלינו היום (יום ד')  תגובה ארוכה בה המשפחה מעלה טענות קשות כלפי ראש העיר ויחסו למורשת קודמו.  בין היתר נטען בה כי " אנו רואים בהודעתו של ראש העירייה בעניין הנצחת יוסי ז"ל כנסיון לצאת ידי חובה ותו לא. אף שלא הופתענו מצעד זה צר לנו שמר בוקסר לא טרח ליידע או להתייעץ איתנו כפי שהחוק מחייב אותו."

ועוד נכתב בהודעת המשפחה:

"יוסי מעולם לא רדף אחר הכבוד בחייו וכך זה יישאר במותו. ההנצחה הגדולה ביותר ליקירנו תישאר בלבבות של עשרות אלפי התושבים שאהבו והעריכו את אישיותו, נועם הליכותיו, צניעותו ופועלו העצום למען הפיכת נס ציונה לאחת הערים הכי מבוקשות למגורים.
יוסי אינו זקוק לשלט הנצחה כזה או אחר. הוא השאיר אחריו מורשת של יושר, צניעות ומחוייבות לצד מאות מבני ציבור, בתי ספר, גני ילדים, מבני תרבות ואומנות, עיר מטופחת ונקיה. זו תהיה ההנצחה הכי טובה עבורו.

העירייה: כל המלצה שכזו נדונה עם המשפחה בטרם מתקבלת כל החלטה.

מן העיריה נמסר כי: ראש העיר, שמואל בוקסר וחברי הועדה מכבדים ומוקירים את יוסי שבו ז״ל על פועלו רב השנים ופועלים למען הנצחת שמו באופן מכובד וראוי. אתמול התכנסה וועדת השמות ודנה באפשרויות להנצחת שמו ופועלו של ראש העיר יוסי שבו ז"ל בהתאם לנוהל, כל המלצה שכזו נדונה עם המשפחה בטרם מתקבלת כל החלטה.

לצערנו, הידיעה יצאה באופן חלקי מאד, ללא אישור וללא בקשת תגובה והסבר. פירסום ההמלצה, בטרם הספיקה הוועדה אפילו לגבש פרוטוקול ולפנות בצורה מכובדת וכפי שמתחייב ונהוג, לבקש את התייחסות משפחת שבו הסבה עוגמת נפש ואנו מצרים על כך. הוועדה תגבש המלצותיה ותפנה למשפחת שבו לקבל התייחסותה - ולא דרך כלי התקשורת. לאחר שיסתיים ההליך נעדכן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה