מה הוחלט במליאת מועצת העיר? ראו סקירה מישיבתה ביום ג'.

$(function(){setImageBanner('abb0cd59-7148-4247-8110-e86f72903777','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

ראש העיר ציין את זכרו של יוסי שבו ז"ל במלאת 3 שנים לפטירתו.
אושרו תקציבי פיתוח להתקנת מתקני בלימה בגני הילדים ובגינות ציבוריות, הקמת הצללות ברחבי העיר, שדרוג גינות ציבוריות והחלפת מיזוג בספריה העירונית.
אושרה הקצאת מבנה לפתיחת מעון שיקומי לגיל הרך.
בראש הועדה לחגיגות 140 לנס ציונה יעמוד ראש העיר לשעבר ניסן קרופסקי .

צילום מסך

מה חדש במליאת מועצת העיר? ראו סקירה מישיבתה אמש.

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול "סבלה" מנוכחות דלה במיוחד... כאשר נעדרו ממנה לא פחות מ6 חברים: אלי לוי, שחר רובין, טלי חייט, מאיה פז, שאול רומנו ושולי מזרחי.

בישיבה עלו נושאים רבים, מרביתם טכניים, כגון אישורים שונים. בין היתר אושרה הקצאת מבנה לפתיחת מעון שיקומי לגיל הרך (0-3) שיפעל לראשונה בעיר כבר בספטמבר הקרוב.

עוד עודכנו חברי מועצת העיר כי בראש הועדה לחגיגות 140 לנס ציונה יעמוד ראש העיר לשעבר ניסן קרופסקי וכי ועדת ההקצאות החליטה להאריך ב 59 חודשים נוספים את ההקצאה בבית הכנסת בן פורת יוסף, לעמותת תקומת ציון (ראו ידיעה בנושא)

ראש העיר פתח את הישיבה ששודרה בשידור ישיר וחי בדף הפייסבוק וערוץ היוטיוב העירוני ואמר כי ביום האזכרה במלאות שלוש שנים לפטירתו של ראש העיר ז"ל יוסי שבו, אנחנו זוכרים כי העיר ותושביה חבים רבות לעשייתו. עוד הוסיף ראש העיר כי יש לנו הזדמנות נוספת להודות על עשייה ציבורית רבת שנים וכי הוא פועל להנצחת זכרו ויוסיף לעדכן כשהפרטים ייסגרו.

( הבה נקווה כי הנושא יוסדר בהקדם. כי כל יום ללא הנצחתו הינו תעודת עניות לעיר.)

לראשונה בעיר, בשנת הלימודים הקרובה, יפעל בעיר מעון יום שיקומי לפעוטות בעלי צרכים מיוחדים. ראש העיר שיתף כי הוא מתרגש במיוחד מהיוזמה אשר מאפשרת לראשונה בעיר לפעוטות מגיל 0-3, בעלי צרכים מיוחדים להישאר בתוך תחומי העיר ולא לנדוד לערים אחרות כדי לקבל שרות בסיסי של מסגרת חינוכית. חברי מועצת העיר אישרו הקצאת מבנה עבור עמותת "פרח לצמוח במקום טוב", הזוכה במכרז שניהל אגף הרווחה להפעלת המעון. העירייה, באמצעות אגף הרווחה והשירותים החברתיים ובשיתוף משרד הרווחה יפעלו לרווחת הפעוטות, תושבי העיר בשנת הלימודים הקרובה.

חברי מועצת העיר אישרו בישיבה הגדלת תקציב של כ 500 אלף שח, לביצוע פרויקט להתקנת משטחי בלימה בגני ילדים ובגנים ציבוריים, במסגרת שיפורים שוטפים ולקראת פתיחת שנת הלימודים. תוספת של כ 700 אלף ש"ח אושרה לצורך אחזקה והקמת הצללות ברחבי העיר. עוד אושרה תוספת של כחצי מיליון ש"ח לשדרוג ושיקום מתקני משחק בגינות הציבוריות, אשר יושקעו בין היתר בחידוש הגינות: בית הנוער, גבעת הצבר, גינת האמהות והגינה בציר תרמ"ג.

עוד אישרו חברי המועצה את השתתפות העירייה ב 60% בהחלפת מערכת המיזוג במבנה האולם והספרייה בקרית התרבות. מערכת המיזוג לא הוחלפה במבנה משך עשרות שנים. חלקה של העירייה, כך הוסבר,  בשל מערכת המיזוג בספרייה העירונית.

עוד אישרו חברי המועצה יציאה למכרז משותף עם עוד 9 רשויות נוספות, לאספקת ריהוט למוסדות חינוך, זאת לצורך ייעול הליך המכרז והשגת מחיר אטרקטיבי ככוח רכישה גדול.

סגנית ומ"מ ראש העיר סמדר אהרוני עדכנה את חברי מועצת העיר על נסיעתה לעיר התאומה גרנד קוויל לצורך חידוש אמנת ערים תאומות וקריאת כיכר בעיר התאומה ע"ש נס ציונה עם כיתוב המילה 'ידידות' בעברית.

לקראת תום הישיבה, עודכנו חברי מועצת העיר כי ראש העיר לשעבר, ושגריר ישראל בניו זילנד לשעבר, ניסן קרופסקי יעמוד בראש הועדה לחגיגות 140 לנס ציונה. הועדה תעבוד באופן שקוף ותנהל את כל ההכנות לחגיגות שיחלו בשנה הבאה.

עוד עודכנו חברי המועצה כי ועדת ההקצאות החליטה בהתאם למתווה בית המשפט, כי עמותת תקומת ציון עמדה בתקופת הניסיון אשר ניתנה לה לניהולו של בית הכנסת בן פורת יוסף. ועל כן החליטה להאריך את תקופת ההקצאה ב 59 חודשים נוספים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה