6 שבועות, 50 קבוצות וטורניר הקיץ בקט רגל לנוער הגיע לסיומו, בטקס מרגש.

$(function(){})

הטורניר שהפך למסורת, פועל בעיר זו השנה ה-12 תחת הכותרת: "כן לספורט הוגן ולא לאלימות", החל בתחילת יולי והסתיים בשבוע שעבר.
הזוכים:
הקבוצה של רפאל עזיזה במקום הראשון בקטגורית כיתות ה-ו
הקבוצה של נועם ברוש במקום הראשון בקטגורית כיתות ז-ח
הקבוצה של גבריאל עזיזה במקום הראשון בקטגוריות כיתות ט-יב

דוברות

טורניר הקט רגל המסורתי שהתקיים הקיץ עם מספר שיא של 50 קבוצות, הגיע לסיום באירוע גמר מרגש. מאות צופים, שחקני הטורניר, משפחותיהם ותושבים רבים הגיעו לעודד את הקבוצות שעלו למשחקי הגמר, ב 3 קטגוריות שונות, עבור 3 קבוצות גיל. 

בתום המשחקים התקיים טקס מרגש במסגרתו ראש העיר שמואל בוקסר ומנהל הטורניר אלעד ג'מיל העניקו לקבוצות הזוכות גביעים ולכל ילד מדליה ופרס אישי -שובר לרכישת ציוד ספורט.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר לילדים: אני שמח לראות את הנוכחות המרשימה של כולכם על המגרש. הגענו השנה למספר שיא של מעל 400 ילדים שבחרו לבלות את חופשת הקיץ בטורניר הקט רגל. ברוח ספורטיבית, תוך משחק הקבוצתי וחתירה למצוינות. עבורי, כל המשתתפים בטורניר הם מנצחים.

במהלך הטורניר התקיימו המשחקים 3 פעמים בכל שבוע, כאשר בני הנוער מכיתות ד' ועד יב' משחקים ב 3 קטגוריות ל 3 קבוצות גיל שונות, ותושבים רבים מגיעים לצפות במשחק וליהנות מאווירת כדורגל לא שגרתית. המשחקים נערכו בשיטת ליגה בשלב הבתים ולאחר מכן שלב נוקאאוט החל מרבע הגמר ועד הגמר.

הטורניר שהפך למסורת מקבץ בני נוער מכל רחבי העיר למפגש חברתי מגוון. האירוע הספורטיבי המתקיים במהלך הקיץ יוצר חיבור של בני נוער רבים, סביב אתגרים ספורטיביים וחברתיים. צוות המדריכים העוסקים בתחום החינוך הבלתי פורמאלי הצליח לשמר התנהגות נאותה מצד בני הנוער שזכו לשיפוט צמוד מצד צוות הטורניר האיכותי וביניהם: מושיקו ועקנין, משה מור, חזי בר שלום ,עמיר אלמוג ואייזיק ברמן. הטורניר מתאפשר בזכות שיתוף פעולה פורה בין המחלקה לנוער צעירים וקהילה, מדריכי הנוער וצוות המרכז הקהילתי ביד אליעזר, הסטודנטים של מרכז הצעירים הכוורת, הרשות לביטחון קהילתי וצוות מדריכי הנוער שליוו את בני הנוער מידי לילה, אגף הביטחון וצוותי האבטחה והמחלקה לספורט בחברה לתרבות ופנאי יחד עם מדריכי הספורט וצוות אולם לב המושבה.

אלעד ג'מיל מנהל הטורניר מסכם: השנה היה טורניר מאתגר בגלל כמות שיא של בני הנוער משתתפים וגם בגלל כמות הקבוצות, היה כיף לראות תושבים רבים מגיעים לטורניר ערב ערב, וכיצד הפעילות הופכת לבילוי קהילתי מיוחד ומגבש. אני גאה בבני הנוער כל שנה מחדש, שמח על פרגון מצד ההורים ומודה להורים על התמיכה וכמובן לעיריית נס ציונה שמאפשרת לפרויקט החשוב הזה להתקיים. אני כבר מחכה לשנה הבאה.

דוברות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה