אנחנו לא רוצים לתת לאף אחד לחגוג עלינו - אוהדי הסקציה נערכים למשחק מול בני ריינה.

$(function(){setImageBanner('f3902f4c-5032-4bff-8172-815a5e59237e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

זה לא הולך להיות קל ואנחנו לא רוצים לתת לאף אחד לחגוג עלינו!!! אוהדי הסקציה וחוג האוהדים אספו כספים לרכישת אביזרי עידוד ולסייע לקבוצה במשחק העונה מול מובילת הליגה - מכבי בני ריינה, מחר, יום שני בשעה 20:30. ברשתות החברתיות הם קוראים לאוהדי הספורט בנס ציונה להצטרף מחר ולהגיע לאצטדיון. יאללה סקציה.

ההיסטוריה חוזרת ואולי הסקציה חוזרת לליגת העל שער העיתון כל נס ציונה 2019

"יותר ממשחק עונה !! וכולם בבקשה להגיע בכתום !!!!" אוהדי הסקציה נערכים למשחק מול בני ריינה.

אין על אוהדי הסקציה. ברגע האמת הם תמיד מגיעים למגרש ונותנים 100% יכולת בתפקיד השחקן ה-12. הם אומנם מעודדים מהיציע אבל מרגישים אותם היטב על המגרש.

אגב, גם משחק העונה הקודם בשנת 2019 נערך ביום שני. בתמונת הכתבה תוכלו לראות את שער העיתון כל נס ציונה מאותו שבוע. 

לקראת המשחק מחר מול מכבי ריינה, חוג האוהדים אסף כספים לרכישת אביזרי עידוד, ממש כמו בקבצות הגדולות בליגת העל. וגם ברשתות החברתיות ישנו שיח פעיל. הנה כמה מהתגובות הבולטות ברשתות לקראת המשחק שייערך מחר. 

את האווירה המיוחדת והנחושה של האוהדים אפשר להרגיש כבר מההודעה בקבוצת הפייסבוק של הלב הכתום- ארגון האוהדים של הסקציה.  

בוקר טוב כתומים..יום שני 11.4 שעה 20:30 הפרדס מארח למשחק חם  את המוליכה ריינה, זה לא הולך להיות קל ואנחנו לא רוצים לתת לאף אחד לחגוג עליינו!!! זה הזמן לצבוע את היציעים בכתום,
אז תוציאו את הצעיפים והחולצות אנחנו מארגנים את התפאורה, ולכם רק נותר להגיע ולתמוך בשחקנים לעבר ניצחון.

מוטי פניק, נס ציוני ותיק ומוכר, בן לאחת המשפחות הותיקות בעיר מודאג מהפרסום אודות המעבר האפשרי של ברקוביץ לחדרה. מוטי, שכבר ראה את הסקציה בכל הליגות האפשריות שולח מסר ברור -  מקווה שזה לא יפגע בהכנות ובכלל למשחק העונה מול ריינה והמשך הפלייאוף עד לעליה. הודעה בטיימינג כזה בין אם נכונה או לא יכולה להוות הסחת דעת גם אם הודלפה ולא הגיעה כהודעה מהמועדון, ונקווה שלא תשפיע גם פסיכולוגית בהכנות ובמומנטום של הסקציה לא לעניין לדעתי . דעתי הצנועה בלבד. 

האוהד המוכר טל שירן כתב, בשם חוג האוהדים הלב הכתום: 

שבוע טוב וכתום . חוג האוהדים הלב הכתום מודה לכל האוהדים שנרתמו ותרמו אלפי שקלים לטובת אביזרי עידוד. תודה לקובי דלאל שיחסר במשחק הקרוב. תודה לכל האוהדים בזכותכם היציע יהיה כתום
תודה ל נוי עידן וערן סאסי שרתמו את כל מחלקות הנוער לטובת המשחק החשוב ככה יוצאים זהות והכרת המועדון. צו 8 לכל מי שלא הבין - ליגת העל על הפרק. יאללה סקציה ניפגשים יום שני בפרדס.

גם האוהד עודד דלאל קורא לכם להגיע למשחק העונה והוא קורא לכולם להגיע לעודד -  "יותר ממשחק עונה !! וכולם בבקשה להגיע בכתום !!!!" 

סיכם את מתחושה המיוחדת שלפני המשחק, חיים סרנגה אחד האוהדים הותיקים של הסקציה. שכתב מכל הלב קצר וקולע  - בהצלחה לכתומים שלנו חייבים איצטדיון מלא.

וגם אנו כאן, במדור הספורט של אתר נס ציונה נט מחזיקים אצבעות לאוהדי הסקציה, לשחקנים ולצוות האימון. הסקציה יכולה לעלות השנה לליגת העל. לאוהדים שלה זה מגיע ללא ספק!

על המשחק וההערכות בקבוצה- ראו בכתבה קודמת הכוללת ראיון עם ה"שף" של הסקציה..עילאי טרוסט 

הקשר המצטיין עילאי טרוסט קורא לאוהדים - בואו לעודד

צפו בווידאו - כך זה נראה לפני שלוש שנים. רגע הסיום של משחק העלייה של הסקציה לליגת העל באיצטדיון רמת גן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה