א.כ נס ציונה העפילה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון סנסציוני של 38:39 על רמת השרון,

$(function(){})


היה זה אחד ההישגים הכי גדולים של הקבוצה בשנים האחרונות והמנכ"ל עמית כהן היה מאושר: "ניסים קורים בספורט והפעם זה היה בצד שלנו".
המאמן דראי: "כיף לראות את הצעירים הנס ציונים מתקדמים ונלחמים על המגרש".

דיגי שארק

מאת: אסף ניצן

א.כ נס ציונה השיגה השבוע את אחד ההישגים הכי גדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. הקבוצה של כפיר דראי גברה 38:39 דרמטי על רמת השרון בחוץ ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. נס ציונה למעשה הדיחה את סגנית האלופה ופינאליסטית הגביע מהעונה שעברה באחת מהסנסציות הגדולות של העונה עד כה.

איזה משחק משוגע היה לנו. נס ציונה פתחה מצוין, והדהימה את רמת השרון כשעלתה בדקה העשרים ליתרון של 4 שערים - 11:15. בפתיחת המחצית השנייה רמת השרון חזרה ואף ביצעה מהפך, אבל נס ציונה חזרה לעצמה והוליכה 30:34 עשר דקות לסיום. היתרון שלה כבר צמח לפלוס 5 שערים, אבל רמת השרון הגיבה מהר והקטינה למינוס 3 - שבע דקות לסיום כאשר הטייגרים נותרו גם בחסרון מספרי. 

יוסי אפו החזיר את רמה"ש למינוס שניים - 37:35 - 5 דקות לסיום.טומיסלאב סטויקוביץ' בעצירה קריטית, ומנגד טולי ליבגוט בעצירה חשובה - שמרו על התוצאה - עד שרמת השרון איבדה כדור וגם את דניאל צרפתי שהורחק בשתי דקות, כשלוש וחצי דקות לסיום. סטויקוביץ' עצר פנדל של ניב שמן, והותיר לרמה"ש תקווה. אביעד בן זימן הוריד למינוס שער - 37:36 כשנותרו שלוש דקות לסיום. סטויקוביץ' המשיך במופע, ויוסי אפו כבר השווה ל-37:37. שם, שנראה שנס ציונה מאבדת את המשחק, ניתאי הלר כבש מהפינה, ונס ציונה עלתה ל-37:38. ליבגוט עצר זריקה של פאבלוביץ' דקה ועשרים לסיום, וכפיר דראי לקח פסק זמן כדקה לסיום. ניב שמן קבע 37:39 כשנותרו 32 שניות לבאזר. רמת השרון רק הקטינה משער של פאבלוביץ'.

כבשו לנס ציונה: ניב שמן 7 שערים, איתי יונגר ומרקו קאמפר 6 כ"א, ניתאי הלר ועמרי נדלר 5 כ"א, מרקו קובטיץ' 4, אסף בילקר 3, נועם ניב 2 ואבירם אמסלם 1. בשער עמדו טולי ליבגוט, השוער הוותיק בליגה בן ה-52, ואלון רצאבי מהצעירים בליגה בן ה-17, לאחר שהשוער הבכיר שגיא בוניס היה פצוע.

עמית כהן, מנכ"ל המועדון, אמר לאחר הניצחון: "אין מילים. ניסים קורים בספורט והפעם זה בצד שלנו וזה מרגש, על אחת כמה וכמה זה קורה עם שחקנים נס ציונים מקומיים ומאמן נס ציוני. למרות פערי רמות משמעותיים הגענו לרמת השרון, נלחמנו ועשינו את זה בענק עם הרבה לב, נשמה ונחישות. כל כך מגיע לשחקנים שעובדים כ"כ קשה באימונים, למועדון ולעיר שלנו להיות חלק מארבע הגדולות. אני שמח שנהיה שותפים לאחד מאירועי השיא הכי גדולים של הכדוריד ברמה הארצית".

"אנחנו מדברים המון על הדרך שלנו כמועדון והיא לגדל שחקנים צעירים נס ציונים. היום ראינו את הילדים שגדלו כאן מובילים את הקבוצה הבוגרת בליגת העל לחצי גמר גביע המדינה עם ניצחון על א.ס רמת השרון יחד עם המאמן הנס ציוני כפיר דראי! זה הישג בלתי נתפס בספורט הישראלי, עם תקציב צנוע אבל הרבה עבודה קשה אנחנו ממשיכים בכל הכוח במסע לעבר הגביע!".

כפיר דראי, מאמן הקבוצה: "אני שמח על העלייה לחצי גמר גביע המדינה. הראנו היום מלחמה, שיחקנו עם הלב וכל אחד היה שם למען השני. כיף לראות את הצעירים הנס ציונים מתקדמים ונלחמים על המגרש. אנחנו יוצאים לפגרה קצרה במומנטום טוב לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ואנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ביכולת הזו ובדרך שלנו גם כשנחזור להמשך המשחקים".

עוד לפני כן, ביום חמישי האחרון, ניצחה נס ציונה 33:35 את אס"א תל אביב בשמינית הגמר עם עוד תצוגה הירואית של השחקנים של כפיר דראי.

בנושא אחר, הקבוצה קיימה ערב מיוחד עם הקרנה חגיגית של גמר המונדיאל באולם צימרמן. הגמר הבטיח וקיים, ובתווך, נערך גם טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה יחד וחלוקת סופגניות לשחקנים/ות. זה היה ללא ספק אחד האירועים המחברים והמרגשים של המועדון.

שחקניות ושחקני המחלקה בכל הגילאים הגיעו לאולם צימרמן לצפות יחד במסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה מנצחים את אמבפה ונבחרת צרפת לאחר קרב פנדלים ומשחק איכותי! הטייגרים הנלהבים הגיעו עם חולצות הנבחרות האהודות עליהם, דגלים של הנבחרות ועוד ונתנו אווירה נהדרת באולם.

 

במחצית המשחק קיימו החברים יחד הדלקת נר ראשון של חנוכה וחולקו סופגניות לכבוד החג לכל מי שהגיע/ה לצפות במשחק. במועדון הודולכולם על ערב מהנה, מרגש ומשמח – והבטיחו להתראות בקרוב שוב באולם צימרמן, אך הפעם במשחקי הכדוריד המרגשים לא פחות. חג חנוכה שמח!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה