לקראת המשחק מחר מול אילת, ליובין לא מוותר: "זה עדיין בידיים שלנו"

$(function(){setImageBanner('f6b33e76-2ff5-4909-9a7b-60b64881df60','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

עירוני נס ציונה נכנעה להפועל באר שבע, אך שני ניצחונות על אילת (מחר) וגלבוע/גליל (שני ה8.5) יסדרו לה את המקום השמיני בסיום העונה הרגילה.
המאמן ליובין: "בגישה הנכונה יהיה בסדר".
קררה: "נלמד ונעשה שני ניצחונות בשני משחקים".

ארכיון

העונה המעט מאכזבת של עירוני נס ציונה קרובה מאוד לסיומה, למרות שבקבוצה ממש לא מרימים ידיים.

כזכור, נכנעה הקבוצה של ליאור ליובין נכנעה בשבוע שעבר 94:83 להפועל באר שבע במשחק ביתי מאכזב, והסיכויים שלה לסיים את העונה באחד משני מהמקומות הראשונים בבית התחתון, המובילים לפלייאוף, נראים כרגע לא גבוהים. למרות הכל, הכתומים תלויים בעצמם ואם ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם, יעפילו לפלייאוף מהמקום השמיני.

השבוע הקבוצה לא תשחק, והיא תפגוש ביום שני את הפועל אילת בחוץ (19:00) במשחק בו היא חייבת ניצחון, ולאחר מכן תארח את גליל/גלבוע במשחק הסיום של העונה הסדירה. אם תנצח את המשחק באילת, המשחק מול גליל/גלבוע יהיה על כל הקופה וייערך ביום ראשון, ה-8 במאי. בקבוצה יודעים שההפסד מול באר שבע גרם להרבה מאוד נזק, אך מנסים לחשוב בצורה חיובית ולנצח את שני המשחקים שנותרו עד סוף העונה, על מנת לסיים אותה, לפחות, עם טעם טוב.

בתחילת המשחק בלב המושבה, בו הפסידה נס ציונה לבאר שבע, התרחש מקרה חריג, כשרימון עשן גרם להפסקת ההתמודדות למשך מספר דקות. כעבור מספר דקות, כשהעשן התפזר, המשחק חודש והחבורה מהדרום הייתה דומיננטית יותר, ובהובלת קודי דמפס ואנטוניו בלייקני. ברבע השני האדומים פתחו מבערים וכבר הוליכו ב-16 הפרש, אבל המארחת חזרה בסוף הרבע בזכות מספר עצירות הגנתיות, וירדה למחצית בפיגור 47:40 בלבד.

החבורה בלבן ניסתה לבצע קאמבק, אבל פעם אחר פעם דמפס, בלייקני ונטע סגל דאגו להשאיר את הדרומיים ביתרון. ברבע האחרון והמכריע, אליו האדומים הגיעו ביתרון תשע נקודות, האורחת לא התרגשה מהיכולת של טים סוארס (סיים את המשחק עם 24 נקודות) ורשמה ניצחון חשוב. בנס ציונה כמעט לא קיבלו עזרה מהישראלים, כאשר רק קררה וגוט עלו על הלוח עם 15 נקודות. גוט, שהיה נהדר בשבועות האחרונים, אך התקשה מאוד במשחק הזה, וכשהוא לא מצליח לייצר נקודות, לנס ציונה קשה מאוד התקפית.

קלעו לעירוני נס ציונה: טים סוארס 24 נקודות, דיאנטה גארט 17, פרנק בארטלי 14, וויין סלדן 13, ליאור קררה 10 וגולן גוט 5.

המאמן ליאור ליובין התייחס למצב של הקבוצה ואמר: "היה משחק מאכזב מאוד. פגשנו קבוצה שבאה להילחם וקלעה סלים גדולים, ומגיע להם קרדיט. הם קלעו 15 שלשות ולקחו 19 ריבאונד התקפה. החטאנו לייאפים ואיבדנו כדורים ולא היינו במומנטום הנכון. צריך לאסוף את עצמנו מחדש לקראת המשחק מול אילת ולהתכונן. זה עדיין בידיים שלנו, ובגישה הנכונה יהיה בסדר. הכל קשה בליגה הזו וצריך לעשות את זה".

הגארד ליאור קררה אמר: "בהתחלה הם יצאו עם הרבה יותר אנרגיות. הם לחצו אותנו גבוה וזה הוציא אותנו מהשטף שלנו. ידענו להישאר מאוחדים ולחזור, ועשינו את הריצה שלנו, אבל נפלנו בריכוז, באנרגיות ובהוצאה לפועל. אם היינו נשארים מרוכזים מתחילת המשחק, היינו יודעים לסיים את העבודה. נפלנו בכל מיני דברים קטנים. צריך להתאפס עם הפנים קדימה. נעשו וידאו כמו שצריך, נלמד ונעשה שני ניצחונות בשני משחקים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה