כל מה שצריך לדעת על דשא סינטטי למרפסת

$(function(){setImageBanner('7a581162-c21b-4e93-ba95-581ec8be3ea2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בית צמוד קרקע עם מדשאה ירוקה הוא החלום של כולם, אך בפועל רוב האנשים מתגוררים בבניין דירות בו המרפסת מחליפה את הגינה. אם גם אתם חולמים על גינה ירוקה אבל נאלצים להסתפק במרפסת, כדאי לכם להמשיך לקרוא. כאן תקראו על שימוש בדשא סינטטי, הלהיט בעיצוב מרפסות וגגות, וכל הדרכים להפוך את המרפסת לפינה ירוקה גם ממרומי הקומה השישית.

Pixabay

דשא סינטטי - הסוד הוא בצפיפות הסיבים

ישנם סוגים שונים של דשא סינטטי למרפסת, הם נבדלים בדבר מהותי - רמת הצפיפות של הסיבים. אז כיצד נדע איזה דשא להעדיף?

צפיפות הסיבים היא אחד הדברים אשר מעניק לדשא עמידות גבוהה לאורך זמן. לכן יש לקבל את ההחלטה בהתאם לאופי השימוש. אם מדובר במרפסת קטנה בה יש שימוש קבוע ותכוף, בוודאי שתעדיפו דשא סינטטי בצפיפות סיבים גבוהה.

אם המרפסת גדולה ויש שימוש פחות תכוף, כלומר פחות דריכה על הדשא, תוכלו להתפשר על צפיפות הסיבים.

דשא סינטטי הוא פתרון המתאים לכולם. כאשר מדובר בדירה שכורה, שבה לא תרצו להשקיע סכומים גבוהים, תוכלו למצוא פתרונות זולים של דשא סינטטי. אך כאשר אתם גרים בבית משלכם וחושבים על שימוש ארוך טווח, מומלץ להשקיע קצת יותר בדשא בעל צפיפות סיבים גבוהה. הוא יעניק לכם תחושה נעימה ועמידות לאורך שנים.

50 גוונים של ירוק

 

בעבר דשא סינטטי הגיע בצבע ירוק זית אחיד והמראה שלו לא נראה טבעי. אך היצרנים המובילים המשיכו לפתח את המוצר על מנת להציע חוויה יותר אותנטית, גם בתחושה וגם במראה והחלו להשתמש בתערובת גוונים אשר מעניקה לדשא הסינטטי מראה יותר טבעי.

על מנת ליהנות מדשא סינטטי בעל מראה ירוק ובריא, אך יחד עם זאת טבעי, העדיפו דשא סינטטי המשלב בתוכו כמה גוונים שונים של ירוק. ככל שיש בו יותר גוונים ואפילו שילובי צבע צהבהב וחום כך הוא מבטא בצורה טובה יותר את הצבעים הטבעיים של מדשאה בריאה.

תקנים ובטיחות

בטרם רוכשים דשא סינטטי חייבים לוודא שהוא עומד בתקנים. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהוא כולל מעכבי בעירה. אם סיגריה של אחד האורחים נופלת על הדשא, או כמה גצים מהמנגל, לא תרצו שהדשא הסינטטי יתלקח. לכן חשוב לוודא שהוא מכיל חומרים מעכבי בעירה. אתם צריכים לראות תו תקן המעיד על כך!

המטרה שלכם היא להעניק למשפחה, לילדים ולחיות המחמד סביבה טבעית ובטוחה. לכן גם חשוב לוודא שהחומרים הסינטטיים והצבעים אינם מכילים מתכות כבדות או חומרים רעילים.

כמו כן על מנת ליהנות מצבעו הרענן של הדשא במשך שנים ארוכות חשוב שתהיה לו הגנת UV. קרני השמש עלולים לגרום לשינוי צבע במשך הזמן. ישנו דירוג להגנת UV; הדרגה הגבוהה ביותר היא 7, ככל שהדרגה יותר נמוכה, כך לדשא פחות עמידות.

דשא סינטטי למרפסת – קצת על מחירים וסוגים.

מחירי הדשא הסינטטי תלויים במאפייני האיכות והוא מתומחר בעלות לפי מטר מרובע. ישנם טווחי מחירים שונים המאפשרים לכם לבחור את הדשא על פי התקציב והמטרה.

דשא סינטטי פרימיום - דשא זה מיועד למקומות בהם ישנו שימוש אינטנסיבי, כמו מקומות ציבוריים בהם מתקיימת פעילות ספורטיבית ותנועה רבה. המחירים של דשא סינטטי פרימיום נעים בטווח ל 85-120 ש“ח. גובה הסיבים המקובל הוא 40-48 מ“מ.

דשא בטווח מחירים בינוני - דשא סינטטי המתאים מאוד לשימוש פרטי במרפסות בהן ישנו שימוש בינוני וצורך במוצר עמיד לטווח הארוך. המחירים הם 40-70 ש“ח למ“ר. גובה הסיבים המקובל 30-45 מ“מ.

דשא סינטטי זול - דשא המתאים בעיקר לשימוש דקורטיבי ופחות דריכה, וגם לטווח הקצר. הוא אידאלי לדירות שכורות או כקישוט בתערוכות ואירועים. המחירים הם 20-35 ש“ח למ“ר. גובה הסיבים המקובל 7-20 מ“מ.

דשא סינטטילהתקין בעצמי או לקחת מתקין מקצועי?

אם יש לכם מרפסת קטנה, לכל היותר 30 מ“ר, סביר להניח שתוכלו לבצע התקנת דשא סינטטי בכוחות עצמכם וכך לחסוך את עלויות ההתקנה. כל זאת בתנאי שיש לכם איזה חוש טכני וניסיון בעבודות תחזוקה בסיסיות בבית. כל שנדרש לעשות זה לפרוש את המרבדים, לחתוך את הקצוות על מנת להתאימם בצורה מדויקת ולבצע הדבקה.

אם אין לכם ניסיון או כאשר מדובר בכיסוי שטח גדול או בעל מבנה וצורה מורכבים הדורשים חיתוכם רבים ושילוב של מרבדי דשא רבים, תעדיפו התקנה דשא סינטטי מקצועית.

בכל שאלה לגבי בחירת דשא סינטטי למרפסת, המומחים שלנו עומדים לשירותכם ויספקו לכם את המידע הדרוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה