שמאי מקרקעין מומלץ בירושלים

$(function(){})

אחד המקצועות היותר נחשקים בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר שמאי מקרקעין, אשר יכול בהערכה אחת לבטל עסקה או להכפיל את שוויה. מקצוע זה שהפך גם למבוקש בשנים האחרונות, משמש את תחום הנדל''ן אשר הולך ומתפתח בארץ, כפקטור משמעותי באומדון שווי של נכסים ויכולת תמכור גבוהה שלהם. לכן כאשר אנו מחפשים אחר איש מקצוע שכזה, מומלץ למצוא אחד בעל ניסיון בתחום, באזור בו אנו מבקשים לרכוש דירה וכמובן אמין ובעל יחסי אנוש מעולים. איש מקצוע שכזה יוכל להעניק לנו שירות בכל שלבי הקנייה החל מהכרה מעמיקה של תוכנית בניין עיר ועד לשווי הנכס והמיקום שלו.

FREEPIK

שמאי מקרקעין מומלץ לירושלים והסביבה

ובכדי לקבל את השירות הטוב ביותר בייחוד בשירות מסוג זה, חשוב שנמצא אנשי מקצוע מומלצים המגיעים לא רק עם ניסיון מוכח אלא עם קבלות ולקוחות מרוצים לאורך השנים. אז החלטנו לתת מספר כיוונים לבדיקה במידה ואתם מחפשים שמאי מקרקעין מומלץ בירושלים :

  • יניב רפאל
    אל אזור ירושלים נזדקק לבעל מקצוע שידע להכיר את השטח ואת האופי המיוחד שלו, בין בכדי להכיר את תוכניות השימור השונות ועד לאומדן מיסוי במעמד של רכישה או מכירה של הנכס בעיר כמו ירושלים. משרד השמאים ''יניב רפאל'' מעניקים גם שירותים לחוות דעת לבית משפטי, לשירותים אדריכלים ולבוררויות נדלניות שונות.
  • לוי אלדד שמאי מקרקעין
    המשרד של לוי אלדד מנוהל על ידו אשר מוסמך בתואר A.B בעסקים והתמחות במימון, כאשר בתחום השמאות הוסמך על ידי המועצה לשמאות בישראל. ניסיונו של אלדד בתחום השמאות הינו רחב ונע מהערכות עבור חנויות, אזורי מסחר, עריכת שומות נגדיות, הערכה במסגרות שונות של התחדשות עירונית ועוד. המשרד מעניק שירותים גם באזור ירושלים והסביבה, ועושה זאת בניסיון רב והתמקצעות מיטבית.
  • א.פז שמאות מקרקעין
    משרדו של ראובן מאירוביץ מגיע עם ידע של מעל לעשרים שנים בתחום השמאות והנדלן בישראל, ובפרט באזור ירושלים והסביבה. המשרד עוסק במגוון רחב של תחומים מורכבים בשמאות מקרקעין החל מהיטל השבחה, עלויות בנייה ותחשיבי כדאיות שונות. ניסיון זה הופך את משרד א.פז שמאות מקרקעין לאחד המומלצים באזור ירושלים והסביבה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה