"ארגון יתומי צה"ל – החיים כדרך" העמותה החדשה של יתומי ויתומות צה"ל וכוחות הבטחון

$(function(){setImageBanner('2657726d-7641-4b7d-8a33-15270ba1cac2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

ערב יום הזכרון תשפ"א משיקים יתומי ויתומות צה"ל את "ארגון יתומי צה"ל - החיים כדרך". הארגון יפעל לשיפור זכויותיהם של יתומי.ויתומות צהל וכוחות הבטחון, באמצעות פניה לגופי השלטון וחתירה לקידום חקיקה לשיפור מעמדם של יתומי צה"ל והכרתם בחוק משפחות שכולות.

לוגו ארגון יתומי צהל החיים כדרך צילום יחצ

"ארגון יתומי צה"ל – החיים כדרך"

פעילות הארגון תתבצע תוך ליווי וסיוע ליתומי.ות צה"ל בוגרים במיצוי זכויותיהם. הארגון נוסד ומנוהל כולו על ידי יתומי ויתומות צהל בוגרים בהתנדבות מלאה, על מנת לתמוך ולשרת את קהילת יתומי מערכות ישראל ולשמר את מורשת האבות והאמהות, שנפלו במהלך שירותם. הארגון ימשיך ליזום פעילויות חברתיות וקהילתיות למען יתומי.ות צהל וכוחות הבטחון ויפעיל מיזמי הנצחה ומורשת.

הארגון נוסד בעקבות קהילת יתומי צה"ל בפייסבוק "החיים כדרך", המלווה ופועלת למען היתומים.ות הבוגרים לאורך 6 השנים האחרונות. קהילת יתומי צה"ל בפייסבוק "החיים כדרך" הפכה לבית מיוחד ליתומים.ות בוגרים, שבו ניתן לשתף בתחושות, חוויות, פחדים ואפילו הומור שחור.

במסגרת הארגון מתקיימות פעילויות חברתיות וחינוכיות התנדבותיות כגון פרויקט "ממשיכים בדרכם", זו שנה שלישית שיתומי ויתומות צהל בוגרים מופיעים מול בני ובנות נוער בבתי ספר ומעבירים את סיפוריהם, בדגש על העצמה ובחירה בחיים. בנוסף מתקיימים מפגשי "מדברים על השכול" - מפגשים שבהם יתומי.ות צה"ל מדברים על הכל. כל מפגש עוסק בנושא מסויים, הקשור לעולם השכול, וליתומים יש הזדמנות לשתף ולפרוק את שעל ליבם.

מייסדות ומנהלות הארגון הן רות משאט, שהתייתמה מאביה סגן שמואל בוטנרו ז"ל בגיל 3 חדשים, כאשר נהרג במלחמת יום הכיפורים, ומובילה את המאבק להכרה ביתומי צהל הבוגרים. מיכל דיין טלקר שהתייתמה מאביה רס"ב כלימו דיין ז"ל, בהיותה בת 4, כששירת בחיל השריון ונפל בעת מילוי תפקידו. המנהלת את קהילת הפייסבוק והדיגיטל של יתומי צה"ל.

בימים אלה הושק אתר של "ארגון יתומי צה"ל - החיים כדרך" www.idforphans.org.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה