ועד חדש נבחר לעמותה המנהלת של ביהכ"נ "בן פורת יוסף"

$(function(){setImageBanner('f4075da9-941a-4a70-a18a-1caf902e2130','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

ידיעה ערוכה: אתמול בערב, נערכו בחירות לועד עמותת "תקומת ציון" שכידוע מנהלת את בית הכנסת "בן פורת יוסף" בחודשים האחרונים.
הנבחרים: אברהם שהרבני, אמבט אמבאו (שממשיכה מהקדנציה הקודמת) ויהושע יוסבשוילי. כאשר ד"ר קטנוב שכיהן עד כה כיו"ר העמותה ולא נבחר - קיבל את ההכרעה ברוח טובה.
הבחירות נוהלו ע"י ועדת בחירות מיוחדת שכללה את סגן ראש העיר אריאל אלמוג , פעיל הציבור רענן ורקר , עו"ד אבי פרימס ויצחק גול - נציג העמותה.
נקווה שעתה יתקיים בהם "ותשקוט הארץ 40 שנה"... (וגם על 40 חודש נסכים...)

פרטי

בתמונה: הבחירות בפעולה

לאחר תקופת חגים שהוגדרה כהצלחה ע"י המתפללים, קיימה הנהלת העמותה את התחייבותה העקרונית ופתחה את שורות העמותה לכלל המתפללות והמתפללים, לאחר הליך קליטת החברים החדשים לשורות העמותה החליט ועד העמותה ביוזמתו לקיים בחירות לוועד העמותה ולעדת הביקורת, על מנת שאלו ייצגו נאמנה את כל ציבור המתפללות והמתפללים, שזה מקרוב הצטרפו לעמותה.

לצורך קיום הבחירות שנערכו בהודעה מראש לעירייה, הוקמה ועדת בחירות מיוחדת שכללה את סגן ראש העיר אריאל אלמוג (שחבר בוועדה מיוחדת של ראש, העיר וסגניו שמטרתה לעקוב אחר הנעשה בבית הכנסת "בן פורת יוסף"), רענן ורקר (נציג המועצה הדתית והציבור המסורתי שבעצמו משמש גבאי בבית כנסת אחרת בעיר), עו"ד אבי פרימס (היועמש של העמותה) ויצחק גול (נציג העמותה)..

29 הקולות נספרו בנוכחות החברים ונבחרו לועד העמותה (מתוך 5 מתמודדים): אמבט אמבאו (שממשיכה מהקדנציה הקודמת), יהושע יוסבשוילי ואברהם שהרבני, אשר זכה במירב הקולות. לוועדת הביקורת (מתוך 4 מתמודדים) נבחרו: אסף הרוש (שממשיך מהקדנציה הקודמת) ומרין גלמי.

בישיבתם הראשונה יבחרו שלושת חברי הועד מביניהם את היו"ר

ד"ר קטנוב שכיהן עד כה כיו"ר העמותה, קיבל את תוצאות ההצבעה ואת הכרעת המתפללים, הודיע כי ישתף פעולה עם הועד ויבצע חפיפה וכן יעמוד לרשות הועד בכל דבר שיצטרכו את עזרתו.

סגן ראש העיר אריאל אלמוג בירך את חברות וחברי העמותה על העשייה הברוכה ובמיוחד על הבחירות הנקיות שנערכו תוך כבוד הדדי בין כל המשתתפים.

 יצחק הגבאי החדש של בית הכנסת נתן סקירה כללית על הנעשה בבית הכנסת בחודשים האחרונים מאז נכנס לתפקיד וציין את ההשתתפות של המתפללים באירועים שנערכים בבית הכנסת ואת שביעות הרצון שלהם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה