כך מתמודדים עם אובדן הורים. העמותה "חמניות" החלה לפעול בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('3670d577-c8cc-4d6d-b2d0-26ab4fb3d8a2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})


למיגוון הפעילויות החינוכיות המשלימות בעיר הצטרפה עמותת " ח מ נ י ו ת " הפועלת עבור ילדים ובני נוער שאיבדו הורה ובמטרה לעודד צמיחה גם בתוך אובדן, לבנות חוסן אישי דרך קבוצת שווים ובעיקר להוות בית בו ניתן לשתף, לחלוק ולהרגיש שייך.
המפגשים מתקיימים בביה"ס האירוס אשר פתח את שעריו בפני העמותה. הפעילות צפויה להתרחב בשנה הבאה ולקבל ילדים ובני נוער נוספים.


דוברות נ.צ.

ראש העיר עם ילדים חברי העמותה

ראש העיר שמואל בוקסר ביקר אתמול את ילדי ונערי עמותת חמניות אשר כאמור החלה את פעילותה לאחרונה בנס ציונה

ראש העיר שמע על תכנית הדגל של העמותה 'חמניות נעורים'- במסגרתה נפגשים ילדים ובני נוער בגילאי 7-18 מידי שבוע ומשתתפים בפעילות המועברת על ידי מדריכים ואנשי טיפול.

התוכנית נבנתה ע"י צוות מקצועי המתמחה באובדן ושכול ומבוססות על חוויות חיובית אשר משלבות יצירה, שיתוף, ריקוד, שירה ומשחק.בימים אלו כבר פעילים בעמותה כ 20 ילדים, חניכים וחונכים אשר נפגשים מידי שבוע למפגשים קבוצתיים כאשר הנערים הבוגרים חונכים את הצעירים.

המפגשים מתקיימים בביה"ס האירוס אשר פתח את שעריו בפני העמותה. הפעילות צפויה להתרחב בשנה הבאה ולקבל ילדים ובני נוער נוספים.

הדר קס, מייסדת ומנכ"לית העמותה הוסיפה במפגש כי העמותה מפעילה 12 סניפים היום ומעניקה גם תמיכה והנחיה ממוקדת עבור אפוטרופוסים של הילדים על ידי מפגש קבוצתי חודשי, דרכו הם מקבלים כלים שיעזרו להם ולילדיהם להמשיך בחייהם. הדר הודתה לעיריית נס ציונה ולמחלקת ההתנדבות ולביה"ס אירוס על שיתוף הפעולה שאפשר את פתיחת פעילות העמותה בעיר.


ראש העיר שמואל בוקסר:

לאבד אב או אם בגיל צעיר זה אובדן קשה מנשוא. נחשפתי לעבודת הקודש של עמותת חמניות אשר עוטפת את הילדים והנערים, מעניקה להם תמיכה ואוזן קשבת ויוצרת חברויות מיוחדות ומעגלי תמיכה חשובים. עיריית נס ציונה תסייע ככל שניתן לפעילות העמותה, במטרה לצרף עוד ילדים הזקוקים לתמיכה ולמסגרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה