סיפורו של מבצע "שיפוצסבתא": התחיל בהובלת מכונת כביסה והסתיים בשיפוץ כללי

$(function(){setImageBanner('0aebed37-161d-408a-8b99-831cba5bd831','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

קראו את הסיפור המרגש של מתנדבי קבוצת "מלאכים מובילים מכל הלב"! כך פותחים את שנת תשפ"א עם סיפור מרגש של נתינה והתנדבות בנס ציונה
צפו בתמונות המרגשות של המתנדבים בני נס ציונה! מגיע להם כל הכבוד!

כך פותחים את השנה בנתינה מרגשת של מתנדבי "מלאכים מכל הלב" מס ציונה 

הכל התחיל לפני שבועיים בקריאה של המדור להתנדבות שבאגף הרווחה, למתנדבי קבוצת "מלאכים מובילים מכל הלב", בבקשה להוביל מכונת כביסה לקשישה.

מדובר בקבוצת מתנדבים שמסייעים בהובלת ציוד יד שניה למשפחות בעיר, אותה מוביל יניב בן חמו, הפעיל בהתנדבות בפרויקטים רבים בעיר בחירום ובשגרה.

ואכן, יניב וגבי גאנון, הרימו את הכפפה וסייעו במשימה. אולם, כשהגיעו לביתה נוכחו לראות כי יש לבצע תיקון בקיר כדי שתיכנס למקום ייעודה. מפה הכל התגלגל, כשהחליטו לסייע לה לשפר את תנאי מגוריה במשכנה החדש אליו עברה רק לאחרונה. האישה המבוגרת נגעה לליבם, והם החליטו להפוך עולמות עבורה לקראת השנה החדשה.

בפניה של יניב לחבריו בקבוצת "תמר לקהילה" יחד איתם ועם תורמים ומתנדבים נוספים אותם גייס, החליטו לצאת למבצע מייקאובר בביתה.

מתנדבים מכל הלב!

המבצע שהתקיים השבוע, כלל צביעה, ניקיון, חידוש מוצרי חשמל, מטבח, צביעה, חלונות, תאורה ועוד, כאשר גם לילך מבעלי מכבסת לבנדר, נרתמה לסייע בניקיון וחידוש שמיכות החורף של הגברת. המתנדבים הקדישו שעות רבות להשלמת המבצע, שתועד ע"י צלמים מתנדבים מארגון הליונס המקומי.

אז לכל מי שמעוניין לעשות טוב, והשגרה העמוסה לא מאפשרת, מסתבר שאפשר לסייע ולעשות טוב למען מישהו גם בדרך פשוטה שלא תמיד דורשת התחייבות ליום ושעה קבועים.


הצטפרו גם אתם ! תושבי נס ציונה נקראים להתגייס להתנדבות

אם גם אתם בעלי רכב גדול שיכול לסייע בהתנדבות להוביל ציוד בעבור משפחות מעוטות יכולת בעיר, מעוניינים להצטרף למערך המתנדבים של "תמר לקהילה" המסייעים למשפחות במשבר זמני, או אפילו למערך המתנדבים בחירום פשוט התקשרו למדור להתנדבות והצטרפו- 08-9383721/ [email protected]

מבצע שיפוצסבתא לא מתרגשים מקצת קשה! אבל אנחנו מאד מתרגשים לנוכח התמונות ולמתנדבים מגיע שאפו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה