Wow של עונה: ההרשמה לעונת התרבות 2022-2023 בעיצומה

$(function(){setImageBanner('fd85ce2b-c975-4154-90c0-0e8584d49ef6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})


החברה לתרבות ופנאי נס ציונה מציגה חגיגת תרבות מגוונות לכל המשפחה. בעונת המשפחות הקרובה תוכלו ליהנות מכמה מנויים שונים בהתאמה אישית. המנויים ייקבלו גם הנחות ברכישת כרטיסים למופעים בהיכל, הטבות ייחודיות במשך השנה, הצגות נוספות שלא במסגרת המנוי ועוד.
המנוי יכלול 5 הצגות תיאטרון: 4 הצגות קבועות + 1 הצגת בחירה +1 מופע מוסיקלי.

יח"צ

Wow של עונה: ההרשמה לעונת התרבות 2022-2023 יצאה לדרך

לאחר עונה מוצלחת ומגוונת ב-20-21, בחברה לתרבות ופנאי כבר נערכים לעונת התרבות הבאה. מוכנים ליהנות מחגיגת תרבות? אז מה יהיה בעונת המנויים הקרובה? הנה כמה מהאפשרויות.

מנוי רפרטואר

סדרת תיאטרון רפרטואר עם הצגות ממיטב התיאטראות בישראל: תאטרון בית לסין, תאטרון הקאמרי, תאטרון גשר, תאטרון באר שבע ועוד.

בין ההצגות שיציגו: מתאטרון הקאמרי תוכלו ליהנות מההצגות: "בואו נפתח את זה" בהשתתפות שרה פון שוורצה ומוטי כץ, "פיקוח נפש" בהשתתפות אודיה קורן, "הטנק" בהשתתפות מיכה סלקטר, מהתאטרון העברי תעלה ההצגה "ברלין" בכיבובה של גילה לאמגור, מתאטרון בית לסין יגיעו אלינו ההצגות: "זוג" בכיכובו של רמי הויברג ו"המחליפה" בכיבובם של עידן אלתרגמן ונתי קלוגר ומתאטרון חיפה נוכל ליהנות מקומדיה מרגשת "צניחה חופשית" בכיבובן של ליאורה ריבלין וציפי שביט.

בין המופעים שיציגו: "תמונות יפואיות" בהשתתפות יניב סוויסה , שמעון מימרן ועוד, "פרס ישראל - חוגגים 80 לנורית הירש!" – צחי סיטון במחווה מרגשת לזוכי פרס ישראל, דוס ציקיטיטאס עם חני נחמיאס ועירית ענבי ועוד.

בימים אלו אנו שוקדים על השלמת בניית הרפרטואר כדי להביא לכם את ההצגות החדשות, הטובות ביותר ואת המופעים המוסיקליים המשובחים ביותר.

אז מה חדש?

המנוי יכלול 5 הצגות תיאטרון: 4 הצגות קבועות + 1 הצגת בחירה +1 מופע מוסיקלי.

מנוי ילדים ונוער

גם לילדים מצפה עונה מגוונת, ייחודית ומרתקת עם הצגות מבית אורנה פורת, המדיטק, תטארון השעה ועוד. בין ההצגות שיציגו: מתאטרון אורנה פורת נארח את ההצגות: "שקשוקה ושוד הלימודים" ו"בנעליו", מתאטרון המדיטק תופיע ההצגה: "ד"ר דוליטל" ומתאטרון השעה נארח את ההצגה "בארץ הפלאות".

יח"צ

אז מה חדש?

הורה מלווה לא משלם! מלווה שירכוש מנוי לילד לא יצטרך לרכוש מנוי נוסף ויוכל ללוות את ילדו לתאטרון ללא תשלום. מבנה המנוי השתנה גם כן, הבחירה עובר אליכם. במנוי הילדים תוכלו לבחור 5 הצגות ילדים מתוך היצע של 8 הצגות מרשימות וגדולות. יש לכם כמה ילדים? תוכלו לקחת כל ילד להצגה אחרת ולבחור את המנוי לפי ההרכב המשפחתי שלכם. ההצגות יתקיימו בהיכל התרבות.

מנוי לסרטי טרום בכורה

סרטי "טרום בכורה" הינם סרטים חדשים שמוקרנים טרם יציאתם לאקרנים לצפיות מסחריות. לפני כל סרט תתקיים הרצאה בנושא הסרט ע"י מרצים מובילים. בין המרצים שהרצו בשנה הנוכחית: איתי אנגל, דן דן בולוטין ועוד. תוכן הסרטים ייחשף בהדרגה לאורך השנה על מנת שבחברה יוכלו להביא את הסרטים הטובים והמעניינים ביותר.

אז מה חדש?

בחברה לתרבות ופנאי חשוב להשלים לכם את החוויה ולכן מנויי טרום הבכורה יהיו זכאים לקפה ועוגיה מתוקה בבית הקפה של המשכן לאומנויות לפני הכניסה לסרט.

בוקר של חוויה

מחפשים מה לעשות בשעות הבוקר? מנוי בוקר שיגרום לכם להתחיל את היום בחוויה מוסיקלית. העונה תיפתח במופע יחיד של השחקן האחד והיחיד – נתן דטנר. בהמשך העונה תוכלו ליהנות ממופע מחווה ללהקת הג'יפסי קינג, הרצאה של ליהיא לפיד ועוד. בחברה עוד עמלים על סגירת יתרת העונה על מנת לתת לכם, מנויי הבוקר, מענה איכות ומגוון.

יח"צ

אז מה חדש?

בחברת לתרבות ופנאי חשוב להשלים לכם את החוויה ולכן מנויי טרום הבכורה יהיו זכאים לקפה ועוגיה מתוקה בבית הקפה של המשכן לאומנויות לפני הכניסה לסרט.

סדרת קונצרטים – תזמורת הבארוק ירושלים

תזמורת הבארוק ירושלים ממשיכה איתנו לעוד שנה של קונצרטים קלאסיים מרתקים.

סדרת מופעים חדשה!

סדרת הומור – "אותי זה מצחיק"

חדש! סדרת מופעי הומור, צחוק וסאטירה בלי חשבון וללא מעצורים בשירה, מוסיקה וזמר. על פרות קדושות ועל גיבורי תרבות, שחקנים וקומיקאים בתולדות ההומור הישראלי. מטורף, מצחיק ומרגש. שלושה מופעים במחיר מיוחד!

על המופעים: יוסי בנאי – שיר, סיפור וגעגוע, מופע מחווה לגדול אמני ישראל, מסע קומי ומוסיקלי בשפע האינסופי של שירים ומערכונים, בעיבודים חדשים וייחודיים. בהשתתפות: השחקנים אבי גרייניק / עידו מוסרי, מעיין גולדברג

אילן בשור

מסאלח שבתי לשוטר אזולאי, מופע הומור מקורי המוקדש לגדול הסאטיריקנים בתרבות הישראלית, חתן פרס ישראל, אפרים קישון. המערכונים, הסרטים והשירים הבלתי נשכחים של ענק ההומור והסאטירה. בהשתתפות: ד"ר רפי קישון (הבן של ...), השחקן והקומיקאי דרור קרן, הזמרת אתי וקנין.

איך הפשפש עלה למעלה, מופע הומור סאטירי ונוסטלגי בעקבות גיבורי תרבות בתולדות ההומור הישראלי: רביעיית מועדון התיאטרון, שמעון ישראלי, ניקוי ראש והמערכונים המיתולוגיים של גדי יגיל ותיקי דיין. בהשתתפות: המנהל המוסיקלי של "ניקוי ראש" – רוני וייס, כוכב "ניקוי ראש" – טוביה צפיר.

מה עוד מקבלים המנויים של החברה לתרבות ופנאי?

הנחות ברכישת כרטיסים למופעים בהיכל, הטבות ייחודיות במשך השנה, הצגות נוספות שלא במסגרת המנוי ועוד. מנויי ההיכל יכולים לרכוש מנוי במחלקת המנויים של היכל התרבות בטלפון 08-9304020 או לרכוש מנוי מסובסד דרך וועדי העובדים והארגונים המובילים כגון: חבר, ארגון המורים , קרנות השוטרים, הסתדרות המורים, בהצדעה , בנקים , קופות חולים ועוד ...

בחברה לתרבות ופנאי ישמחו לראותכם בעונה שכולה wow. לפרטים ורכישה התקשרו: 08-9304020

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה