דברים לזכרו של סמ"ר טל מלכה, חלל מערכות ישראל, אשר נפל ב28.05.2024.



דברים לזכרו של סמ"ר טל מלכה, חלל מערכות ישראל, אשר נפל ב28.05.2024. טל נולד ב-19 בספטמבר 2002 בעיר יבנה. כשהיה בן חמש עברה המשפחה לנס ציונה. טל הוא בנם האמצעי של יעלי ושרון, אח לנאור ועמית.

המשפחה מציינת את יום הולדתו של טל ביום חמישי. הם בחרו להמשיך בעשיה ויחד עם עמותת "כולנו אחים", חברים ובני משפחה יארזו מוצרי מזון לכ-100 משפחות נזקקות לקראת ראש השנה.

דברים לזכרו של סמ"ר טל מלכה, חלל מערכות ישראל, אשר נפל ב28.05.2024.

לזכרו של טל מלכה ז"ל 

טל למד בבית הספר היסודי בן צבי, המשיך בכיתת מצוינות בחטיבת הביניים גולדה מאיר וסיים את לימודיו בתיכון גולדה מאיר במגמת טכ"מ. טל הצטיין בכל אשר עשה, ידע להציב לעצמו מטרות ולהשיגם בצניעות ובענווה.


טל היה ילד שקט ויחד עם זאת תמיד היה מוקף בחברים. אהב לטייל בארץ ובעולם, להנות במסיבות, מסעדות ובבתי קפה, הספיק כל כך הרבה בחייו והקצרים ועוד היו לו הרבה תוכניות לעתיד.


טל אהב ספורט והתנסה במגוון תחומים - ריצה, שחייה, צלילה ואף התאמן בחדר הכושר, שהיה אהוב עליו במיוחד.
ב-7.10 טל היה משוחרר טרי מהצבא והתנדב במספר רב של מקומות שכללו הכנת מזון והפצתו לכל רחבי הארץ.

טל עתיד היה להתחיל את לימודיו לתואר ראשון במדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן. בשל אופי התפקיד, רבים לא ידעו, שטל עסק בביטחון המדינה כארבע שנים ביחידה מסווגת, אשר תרמה רבות לביטחון המדינה ולתושביה - עליו נאמר "מים שקטים חודרים עמוק". משרד ראש הממשלה פרסם את מודעת האבל ביום נפילתו ולמחרת הובא טל למנוחות בבית העלמין הצבאי בנס ציונה.

טל דרש הרבה מעצמו וגם מהסביבה שלו, ידע להנות מהחיים, לנצל כל רגע ולהפיק ממנו את המירב. טל נהרג בתאונה עם אופנועו כשהיה בדרכו הביתה לאחר יום עבודה ביחידה. הוריו החליטו לתרום את איבריו, כי הם ידעו שזה מה שהיה רוצה. בכך הציל טל מאור עיניים ותרם לריפויים של פצועי מלחמה רבים.

המחנך של טל מחטיבת הביניים ישראל אלפנדרי כתב לו לקראת יום הולדתו: "טל, בקרוב יום ההולדת שלך אך אינך כאן יותר, והדבר כל כך קשה לעיכול. יום זה אומנם לא יהיה יום משמח, אבל כן אבחר להודות על הזמן שאותו חווינו איתך. דיברנו ארוכות לפני מספר חודשים, שמעתי את הקול שלך, שמעתי את הגרסה הבוגרת שלך, זו שיודעת את הכיוון אליה היא רוצה לפסוע בחיים, זו שבטוחה בעצמה, זו שהפכה מלאת בטחון עם השנים.באותה השיחה שמעתי בחור צעיר - שונה מהאדם המופנם שהכרתי מלפני שנים - כאילו היית צריך קצת זמן בכדי להיפתח ולהיות מי שתרצה להיות והפכת להיות, ואינך עוד.

"בכל כך הרבה זיכרונות שלי ממך, היית עם חיוך ומלא שמחה. היית ילד כל כך טוב, מנומס, מכבד, שליו וקשוב לדברים שנאמרים לך מכל אדם. כואב לי לכתוב זאת, דמעות בעיניי. תודה על השנים שחווינו יחד, כשהייתי שם איתך, לצידך כמורה וכמחנך. תודה על מה שהיית לחבריך, למשפחתך - ליקרים לך. תמיד אזכור אותך ואת החיוך שלך".

המשפחה מציינת את יום הולדתו של טל ביום חמישי. הם בחרו להמשיך בעשיה ויחד עם עמותת "כולנו אחים", חברים ובני משפחה יארזו מוצרי מזון לכ-100 משפחות נזקקות לקראת ראש השנה.

חלוקת סלי מזון לזכרו של טל מלכה ז"ל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה